×
×

دورهمآیی اهالی موسیقی این بار در «کوچه» یِ سوم

  • کد نوشته: 349361
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۸ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • فستیوال موسیقی کوچه بوشهر، سومین دور خود را از هفته سوم آخرین ماه زمستانی ۱۳۹۸ آغاز می کند.

    دورهمآیی اهالی موسیقی این بار در «کوچه» یِ سوم
  • فستیوال کوچه

    فستیوال موسیقی کوچه بوشهر، سومین دور خود را از هفته سوم آخرین ماه زمستانی ۱۳۹۸ آغاز می کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، فستیوال موسیقی کوچه بوشهر، از تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال جاری آغاز شده و به مدت یک هفته جریان خواهد داشت.

    دو سال گذشته این فستیوال به گرمی برگزار شده و با استقبال بی نظیری مواجه بوده است و اگرچه آب و خاک این خطه به موسیقی آغشته است و با موسیقی نفس می کشد و کوچه کوچه اش از آواها و نغمه های گرم مردمانش هیچ گاه خالی نمی شود، اما این فستیوال و جذب هنرمندان موسیقی از جای جای کشور، دیگرگونه مهری در دل مردمان و مخاطبان به جا گذاشته است.

    از سویی، تورِ فستیوال موسیقی بوشهر همزمان با این رویداد برای علاقمندان، بستره ای تفریحی و گردشی با کادر راهنمای مجرب و امکانات ویژه تدارک دیده تا حظ این اتفاق را دوچندان کند.

    این تور ترکیبی از موسیقی، تاریخ و طبیعت استان بوشهر است که با شنیدن موسیقی شروع، با دیدن بافت تاریخی و ساحل‌های زیبای شهر ادامه و با تماشای کلوت‌های عجیب بخش تنگستان به پایان می‌رسد.

    فستیوال موسیقی کوچه به همت مجموعه سنتی حاج رئیسی دو سال پیش با تمام فراز و نشیب ها برگزار شد و با وجود سختی های عدیده در برگزاری آن، دوره سوم خود را نیز آغاز خواهد کرد. احسان عبدی پور نویسنده و فیلمساز، نامی آشنا در این فستیوال است.

    شایان ذکر است که فستیوال موسیقی کوچه بوشهر، از تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۸ در بوشهر آغاز شده و تا ۲۷ اسفند ماه برقرار خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=349361
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *