×
×

نوربخش در گفتگو با مهر:

  • کد نوشته: 3489
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام مهر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • دبیر جشن موسیقی گفت : داوری جایزه ویژه مشکاتیان برای تکنوازی سنتور و آهنگسازی در بخش رقابت جشن خانه موسیقی به پایان رسید . حمیدرضا نوربخش با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت : داوری نهایی جایزه ویژه مشکاتیان با حضور ۶ نفر از برگزیدگان مرحله نخست این رقابتها در محل خانه موسیقی انجام شد و برگزیدگان […]

  • دبیر جشن موسیقی گفت : داوری جایزه ویژه مشکاتیان برای تکنوازی سنتور و آهنگسازی در بخش رقابت جشن خانه موسیقی به پایان رسید .

    حمیدرضا نوربخش با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت : داوری نهایی جایزه ویژه مشکاتیان با حضور ۶ نفر از برگزیدگان مرحله نخست این رقابتها در محل خانه موسیقی انجام شد و برگزیدگان نهایی مشخص شدند.

    وی با اشاره به مراحل انتخاب برگزیدگان گفت : هفته گذشته مرحله اول داوری جایزه مشکاتیان برگزار شد و شش نفر  به اسامی پویا محمدی، مسعود آرامش، وصال صالحیان، زین العابدین آقانژاد و حسین حراج زاده به مرحله نهایی(اجرای زنده) راه یافتند.
    دبیر جشن موسیقی با اشاره به اینکه جایزه بهترین آلبوم و بهترین کتاب سال موسیقی  همچنان در حال برگزاری است گفت: هیئت داوران جایزه ویژه مشکاتیان در بخش آهنگسازی نیز به داوری برای آثار رسیده به این بخش پرداختند و به اتفاق آرا نفر برگزیده را در این بخش نیز انتخاب کردند.
    جشن یازدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی، روز دوشنبه ۲۶ مهر ماه ، در تالار وحدت برگزار می شود و طی آن جایزه ویژه مشکاتیان و بهترین آلبوم و کتاب موسیقی سال به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
    https://musiceiranian.ir/?p=3489
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *