×
×

با صدای امیر آسترکی

  • کد نوشته: 34878
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۹ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • «بالهای خیس» عنوان مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی عباس رنجبر است. آهنگساز این مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی سعید امیر اصلانی است، آهنگساز و ترانه سرایی که سالهای طولانی است در این عرصه فعالیت می کند. امیر اصلانی درباره موسیقی این سریال گفت: «در «بالهای خیس» که ۲۶ قسمت است و هر شب به صورت روتین […]

  • «بالهای خیس» عنوان مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی عباس رنجبر است. آهنگساز این مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی سعید امیر اصلانی است، آهنگساز و ترانه سرایی که سالهای طولانی است در این عرصه فعالیت می کند.

    امیر اصلانی درباره موسیقی این سریال گفت: «در «بالهای خیس» که ۲۶ قسمت است و هر شب به صورت روتین از شبکه یک سیما پخش می شود، قطعه «ایرانیان» از ساخته های من با صدا و حضور افتخاری امیر کریمی در قسمت های پایانی پخش می شود».

    امیر اصلانی همچنین خاطر نشان کرد: «تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی جواد نوروز بیگی است و بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، علی عمرانی، حسین مهری، محسن افشانی، کیهان ملکی و صادق هاتفی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. تیتراژ پایانی آن را نیز امیر آستارکی خوانده و ملودی آن توسط امیر حسینی ساخته شده است. تنظیم آن را نیز من به عهده داشته ام».

    وی یادآور شد: «ترانه متن این سریال با ملودی امیر حسینی و تنظیمی از من توسط عبدالرضا قویدل اجرا شده که در برخی قسمت ها شنیده خواهد شد. تمامی ترانه های این سریال از اشعار مصطفی محدثی خراسانی است. اجرای امیر کریمی با آهنگ و تنظیم من را در قسمتهای پایانی این مجموعه شاهد خواهید بود که به زودی آن را در اختیار سایت موسیقی ما و علاقه مندان قرار خواهم داد».

    تیتراز پایانی این سریال را در ادامه دانلود و گوش کنید:

    ترانه: مصطفی محدثی
    ملودی: امیر حسینی
    تنظیم: سعید امیراصلانی
    خواننده: امیر آسترکی

    https://musiceiranian.ir/?p=34878
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *