×
×

گزارش کنسرت علی لهراسبی

  • کد نوشته: 34846
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • علی لهراسبی شب گذشته و در دو سانس در سالن همایش های برج میلاد بروی صحنه رفت. این خواننده که مدت زیادی بود که در سالن همایش های برج میلاد بروی صحنه نرفته بود، با اجرای آلبوم «تصمیم» و قطعات قدیمی تر اش به اجرای برنامه پرداخت تا بعد از مدت ها شاهد اجرای زنده […]

  • علی لهراسبی شب گذشته و در دو سانس در سالن همایش های برج میلاد بروی صحنه رفت.

    این خواننده که مدت زیادی بود که در سالن همایش های برج میلاد بروی صحنه نرفته بود، با اجرای آلبوم «تصمیم» و قطعات قدیمی تر اش به اجرای برنامه پرداخت تا بعد از مدت ها شاهد اجرای زنده این خواننده باشیم.

    لهراسبی این بار به وضوح برای برنامه اش سنگ تمام گذاشته بود و تیزر ها و برنامه های مختلف در حین اجرایش، مشخصا نشان می داد که او برای این کنسرت وقت و انرژی زیادی را صرف کرده است. فربد یزدانفر رهبری ارکستر این خواننده را در این اجرا بر عهده داشت و نوازنده های صاحب نامی چون حسین شریفی، سینا ذکایی، آرش پزند مقدم، شاهرخ پور میامین، کسری خدیور و … در کمار لهراسبی به اجرای برنامه پرداختند.

    • حاشیه ها:

    * در ردیف نخست سالن چهره های شاخص زیادی از جمله رضا یزدانی، مرتضی پاشایی، محسن یگانه و نیوشا ضیغمی به چشم می خوردند که لهراسبی در حین اجرای برنامه اش به معرفی آنها پرداخت.

    * لهراسبی در هنگام معرفی رضا یزدانی از این خواننده به عنوان «آقای خاص» موسیقی ایران که هم ظاهر خاص و هم سبک کاری خاصی دارد یاد کرد و از خاطرات فوتبال بازی کردن با این خواننده گفت.

    * محسن یگانه نیز از سوی لهراسبی به جمعیت معرفی شد و سپس لهراسبی بعد از چند دقیقه تعریف و تمجید از این خواننده گفت: محسن خواننده بسیار خوب و قوی و با استعدادی است و فقط برخی از رسانه ها او را اذیت می کنند که من دلیل اش را نمی دانم.

    لهراسبی بعد از این صحبت ها باز هم دقایقی را درباره این خواننده و آثارش صحبت کرد و در حالی که مشخص بود قرار است از این خواننده دعوت کند بروی سن برود، گفت : حالا که کار به اینجا رسید اجازه بدهید این را هم بگویم که من در خیلی از مواقع قرار بوده خواننده بهترین و هیت ترین قطعاتی باشم که محسن یگانه ساخته بود. از جمله «سکوت» و «رگ خواب». ولی خوشحالم که این آثار را او با صدای خودش خواند و منتشر کرد و موفق نیز شد. بعد از این صحبت ها و مدح و تقدیرهای فراوان دیگری که از سوی لهراسبی نسبت به یگانه انجام شد، این خواننده از یگانه خواست که به روی سن برود و این خواسته لهراسبی با استقبال حاضرین در سالن رو به رو شد و در این بخش قطعه «سزامه» به صورت دو صدائه از سوی این دو چهره در سالن اجرا شد.

    * دو نوازنده جنوبی و سیه چرده که در اجرای قبلی لهراسبی نیز حضور داشتند با حضور در روی صحنه به اجرای برنامه پرداختند که این بخش به دلیل هیجان و انرژی فراوان این نوازنده ها، یکی از بخش های جالب برنامه بود.

    * حبیب کاشانی (مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس) در ابتدای برنامه به سالن آمد ولی بعد از اجرای قطعه دوم به دلایل نامعلوم سالن را ترک کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=34846
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *