×
×

در گفتگو با شبکه ایران

  • کد نوشته: 34834
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • نداسیجانی مجتبی کبیری،خواننده پس از ۵ سال کناره گیری از دنیای موسیقی،سال گذشته با”شب و روز” به میان طرفدارانش آمد. کبیری در حال حاضر مشغول جمع آوری آلبوم جدیدش است و تصمیم دارد بعد از انتخابات در تهران کنسرت با شکوهی برگزار کند. مجتبی کبیری در گفتگو با شبکه ایران در رابطه با حضور هنرمندانی […]

  • نداسیجانی مجتبی کبیری،خواننده پس از ۵ سال کناره گیری از دنیای موسیقی،سال گذشته با”شب و روز” به میان طرفدارانش آمد. کبیری در حال حاضر مشغول جمع آوری آلبوم جدیدش است و تصمیم دارد بعد از انتخابات در تهران کنسرت با شکوهی برگزار کند.
    مجتبی کبیری در گفتگو با شبکه ایران در رابطه با حضور هنرمندانی چون عبدالحسین مختاباد و محمدرضا عیوضی در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: دراین رابطه چندان اطلاعات کافی ندارم اما با اطمینان می گویم حضور عزیزان هنرمند و  ورزشکار دراین عرصه صددرصد مثمر ثمر خواهد بود و به یاری خدا اگر روند و نتیجه موفقی داشته باشند می توانند کارهای مثبتی درعرصه فرهنگی و دیگر کارهای مرتبط با حوزه کاری خود انجام دهند. البته اکثریت کارها در حوزه موسیقی در ارتباط با وزارت ارشاد و عزیزانی است که در آنجا حضور دارند اما بازهم امیدواریم این دوستان عزیز بتوانند در این عرصه قدم محکمی بردارند.
    وی اصلی ترین خواسته اش از رئیس جمهور آینده را امنیت و آرامش در کشور عنوان کرد و افزود: بزرگ منشی مردم ایران در دنیا به همه ثابت شده و بعد از این هم ثابت خواهد شد. این امر سبب
    می شود ارزش مردم کشور ما در تمام دنیا بالا برود. البته این امر بستگی به سیاست عزیزان و بزگوارانی دارد که در آینده انشاا.. اتفاق خواهد افتاد.
    خواننده آلبوم “شب و روز” درباره فعالیت های هنری و فرهنگی که تا به امروز از سوی رئیس جمهور انجام شده است اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در تمامی فضاهای فرهنگی بسیار مهم و امیدوارکننده بوده است. رئیس جمهور و بزرگواران عرصه فرهنگی تا به امروز در بخش فرهنگی کارهای بسیار مهمی انجام داده اند.
    وی افزود: دادرسی به مشکلات مردم، پیشرفت های خوبی که در سطح شهرها انجام می شود،همچنین اتفاقات خوبی که در عرصه های مختلف می افتد همه نشان از اهمیت و توجه رئیس دولت به مردم و کشورش است.
    کبیری در پایان گفت: امیدوارم در سالهای بعد هر عزیزی که به این عرصه ورود می کند مثمر ثمر و پربارتر باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=34834
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *