×
×

اخشابی در گفتگو با فارس:

  • کد نوشته: 34721
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • «مجید اخشابی» که این روزها با «چهار باغ» به اصفهان می‌رود، گفت: اینکه در انتخابات راه کنسرت بازتر باشد را نمی‌پسندم این گونه امکانات باید همیشه وجود داشته باشد و راه برگزاری کنسرت همیشه باید باز باشد. «مجید اخشابی» خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس، اظهار داشت: ترانه «چهارباغ» را به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان […]

  • «مجید اخشابی» که این روزها با «چهار باغ» به اصفهان می‌رود، گفت: اینکه در انتخابات راه کنسرت بازتر باشد را نمی‌پسندم این گونه امکانات باید همیشه وجود داشته باشد و راه برگزاری کنسرت همیشه باید باز باشد.

    «مجید اخشابی» خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس، اظهار داشت: ترانه «چهارباغ» را به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان ساخته و خوانده‌ام که هم اکنون از رسانه استانی اصفهان در حال پخش است.

    وی با اشاره به اینکه این اثر توسط «غلامرضا صادقی» تنظیم شده است،‌ گفت: این هفته سفری به اصفهان برای شرکت در رونمایی از این ترانه خواهم داشت.

    ** آلبوم موسیقی «آئینه رو» به زودی منتشر می‌شود

     اخشابی در خصوص آلبوم جدیدش،‌ گفت: کار ساخت آلبوم موسیقی «آئینه رو» به اتمام رسیده است و مراحل نهایی خود را ورود به بازار موسیقی طی می‌کند.

    ** جو هنری خیلی نباید عمیقا مرتبط با سیاست باشد

    خالق آلبوم «گمگشته» در پاسخ به این سوال که چرا به عرصه انتخابات شورا ورود پیدا نکرده است،‌ خاطرنشان کرد: به نظر من جو هنری خیلی نباید عمیقا مرتبط با سیاست باشد.

    وی افزود: ما باید یک کمی آرام‌تر حرکت کنیم تا از این فرایند عبور کنیم و در فراغت کارهای هنری خوبی ارایه دهیم. به نظر من هنر خیلی با سیاست آمیخته نشود بهتر است.

    **اینکه در انتخابات راه کنسرت بازتر باشد را نمی‌پسندم

    خالق آلبوم همراز خاطرنشان کرد: اینکه دفتر موسیقی ارشاد راه کنسرت دادن را در زمان انتخابات بازتر گذاشته است زیاد پسندیده نیست.  من خودم نمی‌پسندم که در انتخابات راه کنسرت بازتر باشد. این گونه امکانات باید همیشه وجود داشته باشد و راه برگزاری کنسرت همیشه باید باز باشد.

    به گزارش فارس، آلبوم‌های «گمگشته»، «همراز» و «پریزاد» از کارهای پاپ اخشابی است. وی آلبوم «آیینه‌رو» را با قطعه‌ای از امام رضا (ع) به زودی روانه بازار می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=34721
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *