×
×

فرزین: تازه شدیم مثل بقیه!

  • کد نوشته: 34717
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت «فرزاد فرزین» شب گذشته در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بروی صحنه رفت که این خواننده این بار برای برنامه اش هیچ بخش نمایشی و ویژه ای را در نظر نگرفته بود و برای اولین بار او نیز مثل بقیه چهره های سرشناس صرفا به اجرای قطعاتش روی سن اکتفا کند. […]

  • کنسرت «فرزاد فرزین» شب گذشته در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بروی صحنه رفت که این خواننده این بار برای برنامه اش هیچ بخش نمایشی و ویژه ای را در نظر نگرفته بود و برای اولین بار او نیز مثل بقیه چهره های سرشناس صرفا به اجرای قطعاتش روی سن اکتفا کند.

    • حاشیه ها:

    * در اواسط سانس دوم برنامه اعضای گروه «سون» وارد  سالن برگزاری برنامه شدند که به محض حضورشان در سالن از سوی فرزاد فرزین به جمعیت حاضر در سالن معرفی شدند تا سالن به صورت یکپارچه به تشویق آنها بپردازد.

    * سیاوش خیرابی از دیگر چهره های سرشناس حاضر در سالن بود.

    * فرزین در اواسط اجرایش رو بخ جمعیت حاضر در سالن گفت:« متاسفانه برخی دلایل باعث شد که در این برنامه نتوانیم از اتفاقات و ویژگی های خاص نمایشی استفاده کنیم و متاسفانه نمی توانم درباره دلایل این تصمیم توضیح بیشتری بدهم. اما در اجراهای بعدی قطعا روال عادی برنامه های گروه شوک با غافلگیری ها و اتفاقات ویژه تداوم خواهد داشت.  برنامه ما این بار  تازه شد مثل برنامه بقیه و فقط قرار است قطعات ر اجرا نمائیم. کارگردان هنری همه برنامه های من هم امروز اینجا بیکار و مظلوم نشسته و دوست دارم به افتخار ایشان که در سریال خنده بازار هم نقش آفرینی می کنند، دست بزنید: کیوان ملک مطیعی…»

    * ارکستر فرزاد فرزین به رهبری «امیر میلاد نیکزاد» و سرپرستی «زایا سلیمان» و با حضور چهر هایی چون : ایمان جعفری پویان، کسری خدیور، احمد امین پور، آرین کشیشی و… ، در کنار این خواننده ساز زدند و در اواسط برنامه به صورت تک تک به اجرای تک نوازی پرداختند که این بخش از برنامه مورد استقبال حاضران در سالن قرار گرفت.

    * حسام نواب صفوی در انهای برنامه و برای قطعه آخر، با گریمی جدید بروی صحنه رفت و پیانو زد.

    * این کنسرت به همت موسسه «اکسیر نوین» با مدیریت «محمد رضا خانزاده» بروی صحنه رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=34717
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *