×
×

خواننده آلبوم «تصمیم» یک روز قبل از کنسرت بزرگ اش در تهران خبر داد

  • کد نوشته: 34663
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • بهمن بابازاده: خواننده آلبوم پر حاشیه «تصمیم» یک روز قبل از اجرای زنده اش در تهران، در گفتگو با «موسیقی ما» درباره برنامه هایش برای این اجرا و آخرین اخبار آلبوم جدیدش سخن گفت.علی لهراسبی که مدت هاست اجازه اجرا در برج میلاد را نداشت و برخی انتقادهایش از مسئولین برج باعث شده بود این […]

  • بهمن بابازاده: خواننده آلبوم پر حاشیه «تصمیم» یک روز قبل از اجرای زنده اش در تهران، در گفتگو با «موسیقی ما» درباره برنامه هایش برای این اجرا و آخرین اخبار آلبوم جدیدش سخن گفت.علی لهراسبی که مدت هاست اجازه اجرا در برج میلاد را نداشت و برخی انتقادهایش از مسئولین برج باعث شده بود این سالن به او وبرنامه هایش واگذار نشود، بالاخره توانست مجوز اجرا در این سالن را بگیرد تا بعد از مدت ها در سالن اصلی کنسرت های کشور بروی صحنه برود.
    با او درباره همه این ماجراها و شایعه همکاری مجدد اش با چهره های لس آنجلسی در آلبوم جدیدش همکلام شدیم:

    • * داستان ندادن سالن برج میلاد به تو برای اجرای برنامه چه بود واقعا؟

    من آخرین بار بیش از یک سال پیش در این سالن برنامه داشتم که بعد از آن اجرا در یکی از مصاحبه هایم که فکر می کنم با خود تو هم بود، درباره نقص های فراوان سیستم های صوتی و ساختاری سالن صحبت کردم که خیلی به مسئولین سالن بر خورده بود. صحبت های من واقعیاتی بود که به مرور خیلی ها هم متوجه درست بودم حرفهای من شدند و سعی در رفع آنها کردند ولی همین باعث شد که دیگر این سالن را به من ندهند.

    • * و تو هم به نیروهای پشت پرده ات متوسل شدی و کاری کردی که مجبور شوند سالن را به تو بدهند؟!

    (می خندد). نه اتفاقا. اولا که من هیچ نیروی پشت پرده ای نداشتم و ندارم و اگر داشتم ۷ ماه ممنوع الکار نمی شدم. با مدیران جدید مجموعه، جلساتی را داشتیم و صحبت کردیم و آنها هم خیلی منطقی و منصفانه به ماجرا نگاه کردند و ماجرا حل شد. فردا کنسرت دارم و چون سالن روز خالی نداشت فعلا همین یک روز را اجرا می کنم تا ببینم برای برنامه بعدی چه اتفاقی می افتد.

    • * اجراهای آخر تو فضای اکتیو و پر انرژی ای دارند، اما هنوز خیلی ها فکر می کنند علی لهراسبی برنامه هایش کلا ترانه های آرام و غمگین است. این اذیت ات نمی کند؟

    ببین از زمانی که یکی از مجلات لقب «سلطان غم» را به من داد این مشکل برایم بوجود آمد. خود تو بارها در اجراهای من بوده ای و دیدی که چه فضایی در کنسرت من حکمفرماست. البته من همیشه سعی ام این بوده که آخرین کنسرت ام همیشه بهترین برنامه ام باشد. این بار هم حرکت ها و اتفاق های جالبی در نظر گرفته ایم که قطعا همه راضی از سالن می روند.

    • * آلبوم جدید چه خبر؟

    اول از همه در جواب برخی رسانه های داخلی و خارجی که باز هم تخریب هنرمندان را هدف گرفته اند و شایعه همکاری من با برخی از چهره های لس آنجلسی و خارج از کشور را منتشر کرده اند، بگویم که در آلبوم جدید فقط با چهره های داخلی و مجاز کار کرده ام و مطمئن ام اتفاق های خوبی هم در این آلبوم خواهد افتاد.

    • * مثلا چه کسانی؟

    محمد ناهیدی، مرتضی پاشایی ، شهاب اکبری، فربد یزدانفر و محسن.

    • * یگانه؟

    بله. با محسن یگانه هم در این آلبوم کار کرده ام که قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

    • * برای من همیشه سوال بوده که تو و محسن یگانه که این قدر با هم صمیمی هستید چرا هرگز اثر مشترکی را منتشر نکرده اید؟

    شاید این اتفاق در آلبوم بعدی من بیفتد. دوست ندارم این جمله من تیتر تو باشد ولی شاید این اتفاق بیفتد. (می خندد). البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. هر چند قطعه «بعد رفتنت» در آلبوم «۱۴» کار مشترک ما بوده که طرفداران زیادی هم دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=34663
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *