×
×

استقبال گسترده از آقای مشکی پوش در جزیره:

  • کد نوشته: 34585
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • رضا صادقی در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در جزیره کیش بروی صحنه رفت تا بعد از یک سال، بالاخره بتواند بصورت زنده به دیدار دوستدارانش برود. صادقی که آخرین اجرایش را در تیر ماه سال گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بروی صحنه برده برد، با جنجال های حقوقی شرکت طرف قرارداد […]

  • 9385a7eb-39db-4d06-b844-f912c738aabe_20130501_151137رضا صادقی در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در جزیره کیش بروی صحنه رفت تا بعد از یک سال، بالاخره بتواند بصورت زنده به دیدار دوستدارانش برود.

    صادقی که آخرین اجرایش را در تیر ماه سال گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بروی صحنه برده برد، با جنجال های حقوقی شرکت طرف قرارداد سابق اش رو به رو شد و همین مساله باعث شد اجراهای زنده اش به حالت تعلیق دربیاید.

    رضا صادقی که در کیش به سر می برد در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ما درباره مشکلات اخیرش گفت: «اجازه بدهید حرفهای خوب بزنیم و اجازه ندهیم این داستان ها حضور باشکوه مردم در این کنسرت را زیر سوال ببرد. ظاهرا آن طور که مسئولین سالن کیش به من خبر دادند از کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس هم عده زیادی از ایرانی ها برای این برنامه به سالن آمده بودند و خود من هم از این حضور شگفت زده شدم. حس خیلی خوبی دارم و امیدوارم در ادامه امسال هم بتوانم سال کم کار قبلی را جبران کنم.»

    عکسهایی از آخرین شب اجرا این خواننده در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفته که در ادامه می بینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=34585
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *