×
×

افتخاری شایعه خروجش از ایران را تکذیب کرد

  • کد نوشته: 3447
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۲ام مهر ۱۳۸۹
  • ۴۴ دیدگاه
  • علیرضا افتخاری ضمن تکذیب خروجش از کشور، تاکید کرد:‌ من با این انقلاب و مردم “علیرضا افتخاری ” شدم و هرگز به آنها پشت نخواهم کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز، امروز دوشنبه مصاحبه‌ای را از علیرضا افتخاری در این روزنامه منتشر کرد، افتخاری با تکذیب شایعه خروجش از ایران، می‌گوید: من با […]

  • علیرضا افتخاری ضمن تکذیب خروجش از کشور، تاکید کرد:‌ من با این انقلاب و مردم “علیرضا افتخاری ” شدم و هرگز به آنها پشت نخواهم کرد.

    به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز، امروز دوشنبه مصاحبه‌ای را از علیرضا افتخاری در این روزنامه منتشر کرد، افتخاری با تکذیب شایعه خروجش از ایران، می‌گوید: من با این انقلاب و مردم، علیرضا افتخاری شدم و هرگز به آنها پشت نخواهم کرد.

    افتخاری اضافه می‌کند: تمام وجود و زندگی‌ام مال مردم است و هرگز این گوهر ارزشمند را با چیز دیگری عوض نمی‌کنم. کسانی که هر روز اخبار کذبی درباره من و خروجم از کشور منتشر می‌کنند یا حسودند یا به اجانب تعلق خاطر دارند.

    اگر قرار بود وطنم را ترک کنم، چرا در شرایط فعلی این کار را کنم؟ اکنون به واسطه این انقلاب، لطف مردم و عنایت خداوند، به چنین جایگاهی رسیده‌ام و هرگز این توفیق الهی را با چیز دیگری عوض نمی‌کنم.

    من در این آب و خاک رشد کرده و بالنده شده‌ام و به عشق این مردم کار می‌کنم. من مانند کسانی نیستم که با این انقلاب در دل‌های مردم جا گرفتند و بعد به آنها پشت کردند. هنرمند هرچه دارد از مردم است و نباید وقتی به شهرتی رسید فراموش کند که از کجا به اینجا رسیده و خاستگاهش کجاست.

    کسی حق ندارد بگوید اثر من از رسانه ملی پخش نشود. اگر کسی مایل به پخش اثرش نیست، خودش در یکی از شبکه‌های تلویزیون رو در رو به مردم بگوید که دوست ندارد اثرش را مردم بشنوند.

    البته این یک شرط هم دارد و اینکه مدعی، آن چه در این ۳۰ سال به واسطه انقلاب و مردم به دست آورده، به آنها پس دهد.

    https://musiceiranian.ir/?p=3447
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *