×
×

عکسی از «فلور نظری» در پشت صحنه فیلم اولین امضا برای رعنا

  • کد نوشته: 343212
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۸ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • عکسی از «فلور نظری» در پشت صحنه فیلم اولین امضا برای رعنا

  • عوامل فیلم سینمایی «اولین امضا برای رعنا» فرداشب مهمان برنامه «سینما آی‌فیلم» خواهند بود تا بررسی و نقدی از این فیلم را در اختیار مخاطبان آی‌فیلمی قرار دهند.

    به گزارش آی‌فیلم، «اولین امضا برای رعنا» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی ژکان و نویسندگی علی ژکان و افرا ابراهیم‌نیا محصول سال ۱۳۹۶ است.

    در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان‌نویسی به نام جهانگیر گلستانه چند سال قبل با همسرش رعنا ازدواج کرده‌است. آن دو یک پسر به نام نیما دارند که ۶ ساله است. جهانگیر سه کتاب چاپ کرده‌است اما هیچ‌کدام از این کتاب‌ها نتوانسته‌اند برای او پولی به همراه بیاورند. خانواده در خانه‌ای اجاره‌ای که صاحبش از آشنایان قدیم جهانگیر است زندگی و اجاره مختصری می‌پرداختند، اما طولی نمی‌کشد که آن دوست قدیمی تماس گرفته و می‌گوید قصد دارد در خانه‌اش ساکن شود. این خبر زندگی جهان را به هم می‌ریزد.

    علیرضا جلالی تبار، شهرزاد کمالزاده، محمدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری و نادر نادرپور بازیگران اصلی این فیلم هستند.

    «سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فیلم‌ها را بررسی می‌کند.

    این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی عطا جاوید، چهارشنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۷:۳۰ روز پنجشنبه می‌باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=343212
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *