×
×

به زودی و در قالب یک آلبوم اتفاق می‌افتد

  • کد نوشته: 33942
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • مهرداد نصرتی از همکاری خود با بهروز صفاریان در قالب یک آلبوم خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: «زندگی واقعی» عنوان آلبومی است که از مدت‌ها پیش ساخت و تولید آن را آغاز کرده‌ام که در تنظیم قطعات آن از همکاری جمعی از بهترین موزیسین‏های ایران نیز بهره‌مند شده‌ام. این آهنگساز […]

  • مهرداد نصرتی از همکاری خود با بهروز صفاریان در قالب یک آلبوم خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: «زندگی واقعی» عنوان آلبومی است که از مدت‌ها پیش ساخت و تولید آن را آغاز کرده‌ام که در تنظیم قطعات آن از همکاری جمعی از بهترین موزیسین‏های ایران نیز بهره‌مند شده‌ام.

    این آهنگساز در ادامه گفت: از آنجایی که ساخت این آلبوم زمان زیادی را از من گرفته است، همچنان درگیر ساخت آن بوده تا کاری درخورتوجه و قابل تامل به دست مخاطبان موسیقی برسانم. به همین دلیل سعی کرده‌ام با وسواسی که در انتخاب همکاران خود دارم از حضور دوستانی استفاده کنم که از حرفه‌ای‌ها و همچنین ایده آلیست‌های این عرصه‌اند. همکاری من با دوستان دیگر نیز در همین راستا و با همین هدف شکل گرفته است.

    نصرتی خاطر نشان کرد: تمامی ملودی‌های این قطعات را خودم ساخته‌ام و در تنظیم آن‌ها هنرمندانی همچون بهروز صفاریان، هومن نامداری، فرشاد حسامی، امیرجمالفرد و رامین عبدالهی با من همکاری داشته ‏اند. ترانه‌های این قطعات را دوستان ترانه‏ سرایی همچون حسین غیاثی، مونا برزویی، روزبه آزادی، یلدا انگالی و امیر پیرنهان سروده‌اند.

    و همچنین احتمال همکاری با سیروان خسروی نیز در این آلبوم وجود دارد.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه این آلبوم توسط شرکت «آوای هنر» منتشر خواهد شد، عنوان کرد: تولید «زندگی واقعی» تا پایان تابستان به اتمام خواهد رسید و اوایل پاییز منتشر خواهد شد. علاوه بر آلبوم خودم، آلبومی هم با صدای رامین عبدالهی در دست ساخت دارم که تنظیم تمامی قطعات را خودش به عهده دارد. هم اکنون نیز در حال جمع آوری ترانه‌ها و ملودی‌های آن هستیم.

    وی که مدتهاست در دنیای موسیقی کمتر دیده می‌شود، درباره حضور کمرنگ این روز‌هایش گفت: وقتی مجموعه‌ای قرار است منتشر شود، یک موزیسین تمام هم و غمش، هرچه بهتر انجام شدن کارهای آن است من هم این مدت تمام تمرکزم روی کارهای این آلبوم بوده است اما کارهایی در دست انجام دارم و برای همکاری با خواننده‌هایی همچون محمد علیزاده، احسان خواجه‏امیری و حمید عسکری نیز صحبت‏هایی شده است.

    از مهرداد نصرتی پیش از این ترانه‏های ماندگاری همچون راز (ناصر عبداللهی)، نمی‏دونم، نمی‏دونی، حقیقت داره دلتنگی، خوشبختی و… (با صدای احسان خواجه‏امیری) و… منتشر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=33942
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *