×
×

خواننده آلبوم مدارا به روی صحنه می رود

  • کد نوشته: 33939
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • خواننده آلبوم «مدارا» از اجرای زنده اش در ۱۰ اردیبهشت درسالن میلاد نمایشگاه خبر داد و اینکه برای اجرای جدیدش قرار است برنامه های ویژه تری نسبت به کنسرت قبلی اش ارائه دهد. «شهرام شکوهی» که سال گذشته کنسرت موفق و پر سر و صدایی را بروی صحنه برد، این بار نیز قرار است در […]

  • خواننده آلبوم «مدارا» از اجرای زنده اش در ۱۰ اردیبهشت درسالن میلاد نمایشگاه خبر داد و اینکه برای اجرای جدیدش قرار است برنامه های ویژه تری نسبت به کنسرت قبلی اش ارائه دهد.

    «شهرام شکوهی» که سال گذشته کنسرت موفق و پر سر و صدایی را بروی صحنه برد، این بار نیز قرار است در همان سالن به اجرای برنامه بپردازد.

    این خواننده لحظاتی پس از قطعی شدن برنامه اش در گفتگو با «موسیقی ما» گفت : «همه مجوز ها اخذ شده و امیدوارم در این چند روز باقیمانده تا کنسرت، بتوانیم با یک اطلاع رسانی خوب، مخاطبان موسیقی را در جریان این اجرا قرار دهیم. پیش بینی تمدید این برنامه را نیز نموده ایم و در روزهای آینده از طریق همین سایت اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.»

    شکوهی همچنین درباره برنامه هایش برای این اجرا نیز گفت :«سعی خواهم کرد که حتما مثل اجرای قبلی، حاضرین در سالن را راضی از سالن بیرون بفرستم و برای همین مهم، برنامه ریزی هایی را نیز انجام داده ام.»

    «مجید طوسی» مدیر مؤسسه سل فا نیز در گفت و گو با موسیقی ما، ضمن تایید این خبر گفت: «با توجه به اجرای موفق شهرام شکوهی در نمایشگاه بین المللی، تصمیم گرفتیم کنسرت دیگری نیز برگزار کنیم. او یک شب دیگر و در دو سانس در این سالن به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این کنسرت ۱۰ اردیبهشت ماه و در دو سانس (۱۸ و ۲۱:۳۰) برگزار خواهد شد. همچنین برای رضایت هواداران شهرستانی این خواننده، برنامه ای نیز برای برگزاری کنسرت در سایر شهرهای کشور در نظر گرفته ایم. بر این اساس شهرام شکوهی و گروهش ۷ اردیبهشت در «بندر عباس» و همچنین ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در «شیراز» روی صحنه خواهند رفت».

    شکوهی سال گذشته در کنسرت اش پذیرای بسیاری از چهره های سرشناس از جمله «علی دایی» بود که برای دیدن نخستین اجرای او به سالن اجرای برنامه آمده بود.

    این خواننده در حال کار روی آلبوم جدیدش است وپیش بینی می شود در اواسط امسال این آلبوم به بازار موسیقی بیاید.

    https://musiceiranian.ir/?p=33939
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *