×
×

در پی ادعای برخی از مخاطبان« داروگ»، ترانه سرای «تبر» توضیح داد

  • کد نوشته: 33927
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • یکی از آخرین حواشی این آلبوم ترانه «تبر» از سروده های لی لا رضایی است که واکنشهای بسیاری را با خود به همراه داشته است. در پی درج خبر انتشار آلبوم جدید این خواننده با عنوان «داروگ» واکنشهایی در خصوص اینکه این ترانه متعلق به محسن چاوشی است که با صدای او و امید عامری […]

  • یکی از آخرین حواشی این آلبوم ترانه «تبر» از سروده های لی لا رضایی است که واکنشهای بسیاری را با خود به همراه داشته است. در پی درج خبر انتشار آلبوم جدید این خواننده با عنوان «داروگ» واکنشهایی در خصوص اینکه این ترانه متعلق به محسن چاوشی است که با صدای او و امید عامری اجرا شده است. پیگیریهای انجام شده در این خصوص حاکی از آن است که این ترانه به این خواننده واگذار نشده است.
    لی لا رضایی ترانه سرای این قطعه با بیان مطالب یاد شده گفت: این ترانه از سروده های سالهای پیش است که از ابتدا قرار بود در آلبوم «هفته عاشقی» روزبه نعمت الهی منتشر شود اما این اتفاق نیفتاد و طی تغییرات و اضافه کردن بیتهای جدید برای آلبوم جدید این خواننده آماده شد اما از آنجایی که پروسه ساخت و مجوز «داروگ» به طول انجامید، این ترانه نیز دستخوش این تاخیر شد.
    وی افزود: ناگفته نماند که پش از این این ترانه به محسن چاوشی ارائه شده بود اما قرار نبود به صورت غیرمجاز اجرا شود. به همین دلیل به روزبه نعمت الهی واگذار شد. چون دوست داشتم ترانه ام به صورت مجاز منتشر شود. اگر قرار بود ترانه های غیر مجاز کار کنم، تا کنون می باید با خواننده های غیر مجاز زیادی همکاری می کردم.
    وی در پایان خاطر نشان کرد: با تمام احترامی که برای محسن چاوشی و امید عامری قائلم، خاطر نشان می کنم این ترانه متعلق به آلبوم «داروگ» است. تغییرات لحاظ شده در آن برای دریافت مجوز دلیلی بر این مدعاست. امیدوارم هواداران این خوانندگان محبوب عملکرد من را درک کرده و نسبت به این ترانه ناملایمتی نداشته باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=33927
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *