×
×

استقبال از نمایش ‘خاکستری’ بابازی کاوه آفاق

  • کد نوشته: 33879
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • کاوه آفاق خواننده پاپ راک که این روزها طرفداران زیادی هم در بازار موسیق برای خود دست و پا کرده، استعداد خوبی هم در ایفای نقش خود داشته و بازی زیر پوستی و طنز خاص خود در عین جدیت، از او بازیگری قابل ساخته که گویی سالهاست خاک صحنه خورده … آفاق پیش از این […]

  • کاوه آفاق خواننده پاپ راک که این روزها طرفداران زیادی هم در بازار موسیق برای خود دست و پا کرده، استعداد خوبی هم در ایفای نقش خود داشته و بازی زیر پوستی و طنز خاص خود در عین جدیت، از او بازیگری قابل ساخته که گویی سالهاست خاک صحنه خورده … آفاق پیش از این هم تجربه بازی درنمایش “درخت بلوط” را داشته است.
    آفاق با استعداد ذاتی خود در عرصه تئاتر ما را به آینده خود خوشبین می سازد و در این رکود نبود آوانگارد ، خبر از حضوری متفاوت دارد . در مقابل او “علیرضا علیمردانی ” قرار دارد که بی شک صدای او را هیچگاه در انیمیشن های: شرک۲و عصر یخبندان و … فراموش نخواهیم کرد. مردی که خاطرات بسیاری با جادوی صدایش برایمان به یادگار مانده است.
    در روز دوم اجرای این نمایش چهره هایی چون آقای تفرشی (خواننده و آهنگ ساز) فاطیما یثربی”گرافیست” و وحید رهبانی، کارگردان نمایش “درخت بلوط” نیز حضور داشتند. نمایش “خاکستر” با مضمون خاص خود وبرداشتی آزاد از نمایشنامه “با لاتر از غذا” اثر”هارولد پینتر” با بازی های ۲ چهره توانا بدون شک ارزش دیدن دارد.
    این نمایش از روز پنجشنبه، بیست وسوم فروردین ماه به مدت یک ماه در تماشاخانهٔ پارین و هرشب ساعت ۱۹ به روی صحنه می‌رود.
    نشانی: خیابان شهید فلاحی(زعفرانیه)، نبش خیابان برزین بغدادی، موزه زمان، تماشاخانه پارین شماره تماس ۲۲۱۸۲۹۵۲

    https://musiceiranian.ir/?p=33879
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *