×
×

اولین کنسرت در اراک!

  • کد نوشته: 33660
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • رییس انجمن موسیقی استان مرکزی از برگزاری کنسرت گروه موسیقی رستاک در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت در مجتمع ستارگان اراک خبر داد. رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، با اعلام این خبر افزود: کنسرت گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی فرزاد مرادی و بهزاد مرادی به مدت […]

  • رییس انجمن موسیقی استان مرکزی از برگزاری کنسرت گروه موسیقی رستاک در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت در مجتمع ستارگان اراک خبر داد.

    رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، با اعلام این خبر افزود: کنسرت گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی فرزاد مرادی و بهزاد مرادی به مدت دو روز در اراک اجرا می‌شود.

    وی با اشاره به حضور گروه ۱۵ نفره رستاک در اراک گفت: فرزاد مرادی و بهزاد مرادی به عنوان خواننده، محمد مظاهری نوازنده کمانچه، اکبر اسماعیل‌پور نوازنده تار، سارا نادری نوازنده دو تار و نقاره، پیران مهاجر نوازنده عود، نگار عزازی نوازنده دف و دایره، نیما نیک‌طبع نوازنده دف و دایره، امید مصطفوی نوازنده تنبک، دانوش اسد‌پور نوازنده سنتور، مائده دوستی نوازنده کمانچه، سیامک سپهری نوازنده تار، سپهر سعادتی نوازنده کنترباس، یاور احمدی‌فر نوازنده دف و یاسر نوازنده نیز با سازهای بادی به اجرای موسیقی مقامی محلی خواهند پرداخت.

    ربیعی یادآور شد: گروه رستاک قطعاتی چون بارون(لری)، رعنا(گیلکی)، گل گل(آذری)، لیلا(خراسانی)، سنجانه(کردی) در این کنسرت اجرا خواهند کرد.

    رییس انجمن موسیقی استان مرکزی با بیان اینکه این کنسرت هر شب در دو اجرا و در ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ و ۲۱ الی ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به فروشگاه سرپا در انتهای خیابان ملک، فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی اشکان در میدان هفت تیر و آموزشگاه موسیقی راز و نیاز واقع در خیابان ۱۲ متری ملک مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=33660
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *