×
×

کنسرت پاپ گروه موسیقی الماس ها برگزار شد

  • کد نوشته: 336345
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • کنسرت پاپ گروه موسیقی الماس ها (ویژه بانوان)، ۶ دی ماه ۱۳۹۸ در تالار وحدت تهران برگزار شد.

    کنسرت پاپ گروه موسیقی الماس ها برگزار شد
  • کنسرت پاپ گروه موسیقی الماس ها (ویژه بانوان)، ۶ دی ماه ۱۳۹۸ در تالار وحدت تهران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی بانوان الماس ها به سرپرستی فریماه عباسی و رهبری ارکستر و تنظیم قطعاتِ فرهاد پرستو، در تاریخ ۶ دی ماهِ جاری، به دیدار بانوان موسیقی دوست در تالار وحدت رفته و گلچینی از بهترین آثار خود را تقدیم آنان کرد.

    در این کنسرت فریماه عباسی ضمن سرپرستی، نوازندگی پیانو و سینتی سایزر را هم بر عهده داشته و آمیتیس ایوانی (خواننده و نوازنده گیتار الکتریک)، نسیم زبر دست (نوازنده درامز)، عسل پیشگو (نوازنده ساکسوفون)، رامونا نیکویی (نوازنده گیتار باس) و ستاره هاتف (نوازنده ویلنسل و پرکاشن) در کنار او به هنرنمایی پرداختند.

    از نکات جالب توجه در این اجرا حضور و هنرنمایی ستاره هاتف، نوازنده ۱۰ ساله یِ ویولونسل و پرکاشن و نوازنده ساکسوفون بوده که حال و هوایی ویژه به این اجرا بخشیده و شبی خاطره انگیز را برای بانوان مخاطب رقم زده بود که این امر نشان از توجه رهبر ارکستر بر چیدمان گروه، به استعداد یابی و کشف هنر نوازندگان خردسال و جوان اما توانمند کشورمان می باشد.

    فرهاد پرستو با اشتیاق خاصی از نوازندگی این هنرمندان به نیکی یاد می کند و عنوان می کند که همه نوازندگان، حضوری بسیار چشم نواز و گوش نواز در این اجرا داشتند که نوازنده پیانو و سینتی سایزر با توجه به رنگ آمیزی صداها و نوازنده درامز که بسیار مستعد و نوازنده گیتار باس وهمچنین نوازنده گیتار الکتریک و خواننده خوش صدای گروه الماس ها همگی منحصر بفرد بوده و این امر ما را بر این می دارد که استعدادهای جوان اما پر پتانسیل را پیگیری کرده و از توانایی هایشان به بهترین شکل بهره برده و به شایستگی، آن ها را به جامعه موسیقی و مخاطب معرفی کنیم.

    شایان ذکر است که کنسرت بانوان گروه موسیقی الماس ها به سرپرستی فریماه عباسی و آواز آمیتیس ایوانی، در ساعت ۱۴ از تاریخ ۶ دی ماه سال جاری، در تالار وحدت برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=336345
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *