×
×

حسین علیزاده و الهام پاوه‌نژاد در افتتاحیه «آقای اشمیت کیه؟» /عکس

  • کد نوشته: 334845
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۵ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،نمایش «آقای اشمیت کیه؟» به کارگردانی سهراب سلیمی، از شب گذشته اجرایش را در تماشاخانه جوانمرد خانه تئاتر آغاز کرد. این نمایش هر شب ساعت ۱۹.۳۰ روی صحنه می‌رود. سباستین تیری، این نمایشنامه را نوشته و شهلا حائری مترجم آن است. ایرج راد، شهره رعایتی، میثم رازفر و سینا خدابخشی، بازیگران این […]

    حسین علیزاده و الهام پاوه‌نژاد در افتتاحیه «آقای اشمیت کیه؟» /عکس
  • به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،نمایش «آقای اشمیت کیه؟» به کارگردانی سهراب سلیمی، از شب گذشته اجرایش را در تماشاخانه جوانمرد خانه تئاتر آغاز کرد. این نمایش هر شب ساعت ۱۹.۳۰ روی صحنه می‌رود.

    سباستین تیری، این نمایشنامه را نوشته و شهلا حائری مترجم آن است. ایرج راد، شهره رعایتی، میثم رازفر و سینا خدابخشی، بازیگران این نمایش هستند.

    دیگر عوامل این نمایش عبارتند از صبا علیزاده (طراح موسیقی)، امیرحسین قدسی (طراح صحنه)، شهره رعایتی (مشاور کارگردان و طراح لباس)، رضوان عباسی (منشی صحنه)، معصومه علی‌نژاد (مدیر صحنه)، مصطفی حمیدی‌فر (هماهنگی گروه)، بهزاد مرتضوی (مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات).

    سهراب سلیمی که از دهه ۴۰ خورشیدی، بازیگری و کارگردانی تئاتر را آغاز کرده است، پیش از این نمایش‌هایی چون «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «نوای اسرارآمیز»، «عشق لرزه» ، «مهمانسرای دو دنیا» و «بوی خواب» را به صحنه برده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=334845
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *