×
×

در شهرهای سن‏دیگو و واشنگتن دی‏سی

  • کد نوشته: 3316
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۷ام مهر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • وبلاگ بربت نواز – علی پژوهشگر: گروه مستان را قطعا می‏توان از پرکارترین گروه‏های موسیقی امروز ایران دانست. این گروه که خواننده و نوازندگان آن همگی از هنرمندان جوان و توانای کشورمان هستند، در طول ۳ سال گذشته، تا امشب که آخرین کنسرت از تور کنسرت‌های ۲۰۱۰ آمریکا را در شهر شیکاگو برگزار کردیم، حدود ۶۰ کنسرت […]

  • وبلاگ بربت نوازعلی پژوهشگر: گروه مستان را قطعا می‏توان از پرکارترین گروه‏های موسیقی امروز ایران دانست. این گروه که خواننده و نوازندگان آن همگی از هنرمندان جوان و توانای کشورمان هستند، در طول ۳ سال گذشته، تا امشب که آخرین کنسرت از تور کنسرت‌های ۲۰۱۰ آمریکا را در شهر شیکاگو برگزار کردیم، حدود ۶۰ کنسرت موفق و پربیننده در خارج از ایران برگزار کرده و علاقه‏مندان بیشمار موسیقی ایرانی را به سالن‏های مطرح و معتبر اروپا، کانادا و آمریکا دعوت کرده است که اجرا در آن‏ها و حضور بر روی صحنه‏ی هر کدام‏شان برای بسیاری از هنرمندان آرزویی دور و دست‏نیافتنی‏ست. همچنین یک هفته اجرای پُرشور در شهر رشت را نیز تجربه کرده‏ایم و مهمان مردمان خونگرم گیلان بوده‏ایم و با چنان شوق و هیجانی روبه‏رو شدیم که ناگزیر از تمدید یک هفته‏ای برنامه‏ی ۳ روزه‏ی‏ نخستین شدیم.

    بسیار خوشحال هستم از استقبال بی‏نظیر دوست‏داران موسیقی، این لحظات زیبا را شما مردم خوب برای ما به وجود آوردید و از طرف تمامیِ دوستانم در گروه مستان از شما هم‏میهنان عزیزم سپاسگزارم.

    پیش از آغاز تور کنسرت‏های کانادا که در ۴ شهر این کشور برگزار خواهد شد، شما همراهان خوب را به دیدن تصاویری از اجراهایمان در شهرهای سن‏دیگو و واشنگتن دی‏سی دعوت می‏کنم.

    سن دیگو – ۲۸ آگوست ۲۰۱۰ – موزه‏ی هنرهای معاصر

    (عکس ها از سعید جلالی)

    گروه مستان

    گروه مستان

    اسفندیار شاهمیر

    اسفندیار شاهمیر

    محمود نوذری

    محمود نوذری

    علی پژوهشگر

    آزاد میرزاپور

    آزاد میرزاپور

    پرواز همای

    پرواز همای

    پاشا هنجنی

    پاشا هنجنی

    سینا جهان آبادی

    سینا جهان‏آبادی

    علیرضا مهدی زاده

    علیرضا مهدی‏زاده

    سحاب تربتی

    سحاب تربتی

    گروه مستان

    گروه مستان

    واشنگتن دی‏سی – ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۰ – مرکز موسیقی استراتمور

    (عکس ها از حسن سربخشیان و علی خالق)

    سالن استراتمور

    مستان

    https://musiceiranian.ir/?p=3316
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *