×
×

آلبوم جدیدم فضای متفاوتی دارد

  • کد نوشته: 33074
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۱ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۰
  • علی لهراسبی خواننده جوان موسیقی کشور گفت: ممنوع الکار شدنم پس از انتشار آلبوم ˝تصمیم˝؛ ضربه شدیدی به من زد و امیدوارم با انتشار آلبوم جدیدم در تابستان اتفاق های خوبی برایم بیفتد. علی لهراسبی خواننده جوان پاپ کشور با اشاره به پایان دوران ممنوع الکاری اش به خبرنگار فرهنگی پانا، گفت: متأسفانه تنها پس […]

  • Jalalposter_Jalalpic_Funpatugh_comspa_4_علی لهراسبی خواننده جوان موسیقی کشور گفت: ممنوع الکار شدنم پس از انتشار آلبوم ˝تصمیم˝؛ ضربه شدیدی به من زد و امیدوارم با انتشار آلبوم جدیدم در تابستان اتفاق های خوبی برایم بیفتد.

    علی لهراسبی خواننده جوان پاپ کشور با اشاره به پایان دوران ممنوع الکاری اش به خبرنگار فرهنگی پانا، گفت: متأسفانه تنها پس از هشت روز از انتشار آلبوم “تصمیم” ممنوع الکار شدم؛ تلاش کردم تور کنسرت در سراسر کشور داشته باشم که به دلیل ممنوع الکاری نتوانستم این کار را انجام دهم.

    وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه واکنش ها به آلبوم “تصمیم” انرژی خوبی به من داده بود و کلی برنامه ریزی هم کرده بودم. اما اوضاع به شکلی پیش رفت که برای من قابل پیش بینی نبود و داستان اجراها همانی شد که همه دیدند و من هم از این بابت خیلی ضربه خوردم.

    این خواننده جوان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امروز قضیه ممنوع الکاری من تمام شده است اما مشکلات آن در سال گذشته را فراموش نمی کنم چون لطمه بسیاری خوردم.

    وی با اشاره به این مطلب که آلبوم جدیدش را در تابستان منتشر می کند؛ خاطرنشان کرد: این آلبوم با ده آهنگ جدید در تابستان سال جاری منتشر می شود البته جزئیات و قطعات آن تا ده روز دیگر مشخص می شود.

    لهراسبی درباره فضای این آلبوم نیز اظهار کرد: همیشه فضای آلبوم های من با یکدیگر تفاوت داشته و این آلبوم نیز تفاوت بسیاری با فضای موسیقی یایی آلبوم “تصمیم” دارد و با دیگر آلبوم های من تفاوت دارد.

    این خواننده یادآور شد: هنوز هیچ اسمی برایش در نظر نگرفته ام و تمایلی به نام بردن از تیم کاری ام در این آلبوم در این مقطع ندارم. اما به این آلبوم خیلی امید دارم و به نظرم همه فاکتورهای لازم برای موفقیت را داراست.

    وی در پایان سخنان خود با انتقاد به برخی حاشیه سازی ها برای این خواننده جوان گفت: متاسفانه جنجال های آلبوم “تصمیم” آنقدر گسترده شد که روی فعالیت های هنری من تأثیر منفی گذاشت و کار به جایی رسیده بود که چیزی نمانده بود کیفیت بالای آلبوم زیر سایه این حاشیه ها کم شود.

    لهراسبی ادامه داد: خدا را شکر مخاطبان موسیقی ارتباط خوبی با آلبومم برقرار کردند و همین برای من کافی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=33074
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *