×
×

˝کازابلانکا˝ منتشر می شود

  • کد نوشته: 32792
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۰
  •  رضا رویگری از انتشار آلبوم موسیقی ˝کازابلانکا˝ در نیمه سوم فروردین ماه سال جاری خبر داد. رضا رویگری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، با اشاره به این مطلب که قرار بود به طور قطع ۱۰ فروردین ۹۲ منتشر شود، افزود: تمام مراحل انتشار آلبوم “کازابلانکا” آماده شده است و این آلبوم در تاریخ […]

  •  رضا رویگری از انتشار آلبوم موسیقی ˝کازابلانکا˝ در نیمه سوم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

    رضا رویگری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، با اشاره به این مطلب که قرار بود به طور قطع ۱۰ فروردین ۹۲ منتشر شود، افزود: تمام مراحل انتشار آلبوم “کازابلانکا” آماده شده است و این آلبوم در تاریخ ۲۰ فروردین ماه در بازار موسیقی منتشر می شود.

    وی با اشاره به این مطلب که سال ۹۱ برای من سال بدی بود، افزود: در این سال استرس بسیاری داشتم و امیدوارم در سال ۹۲ چه در موسیقی و چه در سینما و تلویزیون کارهای بهتری انجام دهم.

    رویگری در ادامه با اشاره به این مطلب که دو فیلم سینمایی را آماده اکران در سال جاری دارم، افزود: فیلم سینمایی چهار باندی به کارگردانی باقری نیا؛ و شاباش به کارگردانی حامد کلاهداری را آماده نمایش از پرده نقره ای دارم که امیدوارم که نظر مخاطبان سینما را به خود جلب کند.

    وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: امیدوارم سال ۹۲ برای من و خانواده‌ام و همینطور همه مردم سالی خوب و بانشاط و کشورم همیشه سربلند باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=32792
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *