×
×

نشست خبری رونمایی آلبوم «حس»

  • کد نوشته: 3270
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۵ام مهر ۱۳۸۹
  • ۷ دیدگاه
  • امروز نشست خبری رونمایی آلبوم «حس» پیام صالحی در حالی برگزار شد که اخبار داغ‌تری از انتشار آلبوم خواننده گروه آریان اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین، تا چند روز دیگر آلبوم «حس» به عنوان اولین آلبوم مستقل از خواننده گروه آریان توسط تصویر دنیای هنر راهی بازار می‌شود تا اولین باری باشد که صالحی جدای […]

  • امروز نشست خبری رونمایی آلبوم «حس» پیام صالحی در حالی برگزار شد که اخبار داغ‌تری از انتشار آلبوم خواننده گروه آریان اعلام شد.

    به گزارش خبرآنلاین، تا چند روز دیگر آلبوم «حس» به عنوان اولین آلبوم مستقل از خواننده گروه آریان توسط تصویر دنیای هنر راهی بازار می‌شود تا اولین باری باشد که صالحی جدای از «آریان» کارهایش را به بازار موسیقی ایران بفرستد.

    در حالی که او پس‌فردا به همراه «آریان» راهی آمریکاست تا تور کنسرت‌هایشان را آنجا برگزار کنند امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر شد تا آلبوم «حس» را به شیوه‌ای متفاوت رونمایی کند.

    این نشست با توضیحات صالحی درباره آلبوم هشت ترانه‌ای او آغاز شد. او درباره اینکه آیا انتشار این آلبوم به مثابه جدایی‌اش از آریان تلقی می‌شود گفت:«صرفا قطعات این آلبوم با آثاری که برای آریان تنظیم می‌شود همخوانی نداشت، لذا تصمیم گرفتم که آنها را مستقل منتشر کنم.»

    در ادامه این نشست هشت قطعه این آلبوم با معرفی آهنگساز و شاعر برای خبرنگاران و حاضران در سالن وی‌آی‌پی پردیس سینمایی ملت پخش شد و نظرات آنان به خواننده و تنظیم‌کننده آلبوم منتقل شد.

    صالحی در ادامه نشست در پاسخ به سئوالات خبرنگاران درباره کنسرت مستقلش گفت: «فعلا راهی کنسرت‌هایم با آریان هستم، اما به محض برگشتن حتما برنامه‌ریزی کنسرت این آلبوم را خواهم داشت و از همین حالا هم مشغول تدارک آن هستیم. گروه اجرایی این کنسرت از بچه‌های آریان نیستند و کار مستقل است.»

    او درباره احتمال جدایی از آریان گفت:«احتمال جدایی من از آریان نزدیک به صفر است، چرا که من خودم جزو موسسان آن هستم و آریان بدون من و علی پهلوان دیگر آریان نیست.»

    وی در ادامه این نشست خبر از همکاری کریس دی‌برگ داد و گفت: «پیش از این با آریان قطعه‌ای را با کریس دی‌برگ ضبط کرده بودیم اما الان مستقلا کاری را با ایشان اجرا کرده‌ام، همچنین به زودی همکاری مشترکی با گروه جیپسی کینگز که مردم ایران با آنها خاطرات زیادی دارند را خواهم داشت.»

    آلبوم «حس» از ده مهرماه در بازار موسیقی ایران منتشر خواهد شد و در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=3270
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *