×
×

حضور «جکی چان» در یک رویداد خیریه در مالزی

  • کد نوشته: 32575
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۰
  • حضور «جکی چان» در یک رویداد خیریه در مالزی و آواز خواندن وی منجر به جمع‌آوری کمک ۵ / ۱ میلیون دلاری شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از مالزی، «جکی چان»، سوپراستار فیلم‌های اکشن و کمدی که هم‌اکنون در مالزی به سر می‌برد، در یک رویداد خیریه در ایالت «کوانتان» شرکت کرد و […]

    حضور «جکی چان» در یک رویداد خیریه در مالزی
  • 32-191حضور «جکی چان» در یک رویداد خیریه در مالزی و آواز خواندن وی منجر به جمع‌آوری کمک ۵ / ۱ میلیون دلاری شد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از مالزی، «جکی چان»، سوپراستار فیلم‌های اکشن و کمدی که هم‌اکنون در مالزی به سر می‌برد، در یک رویداد خیریه در ایالت «کوانتان» شرکت کرد و حضور او موجب شد تا رقمی معادل ۵ / ۴ میلیون رینگیت (۵ / ۱ میلیون دلار) برای امور خیریه جمع‌آوری شود.

    در این رویداد خیریه که با یک حراجی و کنسرت همراه بود، دو ساعت مارک Richard Mile و یک تابلوی نقاشی به فروش رفت و ۵ / ۱ میلیون رینگیت دیگر نیز از سوی برخی از افراد سرشناس حاضر در این رویداد تامین شد.

    در بخشی از این رویداد خیریه که در یک استادیوم در کوانتان برگزار شده بود، «جکی چان» دو آهنگ به زبان چینی خواند که برای آهنگ اول رییس اتاق بازرگانی چینی‌ها و همچنین یک مقام دیگر هر یک مبلغ ۵۰۰ هزار رینگیت و برای آهنگ دوم رییس گروه Hua Lian مبلغ ۵۰۰ هزار رینگیت پرداخت کردند و در مجموع آهنگ خواندن جکی چان ۵ / ۱ میلیون رینگیت به این خیریه کمک کرد.

    در این رویداد سفیر چین در مالزی و وزیر گردشگری مالزی نیز حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=32575
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *