×
×

با انتشار بیانیه ای صورت گرفت

  • کد نوشته: 32383
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۵ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۰
  • موسیقی ایرانیان – سمیه ملک: شهرام شعرباف که در اواخر دهه هفتاد شمسی گروه موسیقی «اوهام» را تشکیل داد و در طول این سالها اجرا و فعالیت هایی در خارج از کشور داشت، دو سال پیش هم به ایران آمد و در داخل کشور فعالیت های هنری خود را ادامه داد و دو کنسرت را […]

  • 480989_10151291393902301_576075289_nموسیقی ایرانیان – سمیه ملک: شهرام شعرباف که در اواخر دهه هفتاد شمسی گروه موسیقی «اوهام» را تشکیل داد و در طول این سالها اجرا و فعالیت هایی در خارج از کشور داشت، دو سال پیش هم به ایران آمد و در داخل کشور فعالیت های هنری خود را ادامه داد و دو کنسرت را هم به صورت رسمی در تهران برگزار کرد، با توجه به مشکلاتی که این چند وقت گریبانگیر گروه اوهام بود، شغرباف تصمیم به خداحافظی از فعالیت های هنری در داخل کشور گرفته است.

    در ادامه متن کامل بیانیه شهرام شعرباف را از موسیقی ایرانیان دنبال کنید.

    شهرام شعرباف: «دوستان عزیزم..
    متاسفم که به اطلاع همه شما برسونم از امروز فعالیت اوهام و من (شهرام شعرباف) در داخل ایران به پایان رسید و دیگه در داخل کشور عزیزم کنسرتی نخواهم داشت و آلبومی منتشر نخواهم کرد. حرف های بسیاری برای گفتن هستن ولی درد و غمی که در این لحظه در درونم دارم, نا و انرژی گفتن هر حرفی رو از من گرفته و ترجیح میدم فقط با شماهایی که همیشه با من بودین چند کلمه ای صحبت کنم و بعد خداحافظی. فکر کنم بهتره برای مدتی از موزیک و همه این چیزها دور باشم بلکه یه خورده آروم بگیرم..

    در ۲ سال گذشته روزهای خیلی سختی رو گذروندم و برای چندمین بار زندگیم رو در معرض هر مشکل و بدبختی قرار دادم. همکاران و موزیسین های کشورم با بی محلی و متلک و پچ پچ از من استقبال کردن, دوباره تو راهروهای اداره ها سرگردان شدم, هزار مشکل غیر قابل بازگویی رو تحمل کردم فقط به عشق دیدن شماها روی صحنه و غرق شدن تو عشق و انرژی باور نکردنی شما دوستای عزیزم.

    و روزی که این اتفاق افتاد تازه چیزهایی به چشمم و گوشم دیدم و شنیدم که به خدا قسم نمیتونستم باور کنم. از طعنه های کسانی که خودشون رو هوادار یه موزیک میدونستن تا چسبوندنم به هر موج کثیف سیاسی و … همه اینها رو تحمل کردم چون در مقابل موزیک و عشقی که درش هست بی معنی و بچگانه بودن.

    تا اینکه در روزهای گذشته داستان به جایی رسید که تنها سرمایه و ماحصل یک عمر پاک زندگی کردن من یعنی یک نام محترم و اعتبار کاری و شخصیم به خاطر طمع و حماقت یه آدم رسما به خطر افتاد. گذشته از ضرر مالی و جیب خالی شب عید, استفاده از اعتبار من و انجام کثافتکاری در پشت مراودات مالی کنسرت و بازی با آبروی من, من رو به جایی رسونده که بیشتر از این نمیتونم زندگیم رو در این راه نابود کنم.

    از این به بعد کماکان در کشور عزیزم و کنار مردمم و در خاک همین جا نهال هامو میکارم, ولی متاسفم که میوه هاشو باید ببرم و به غریبه ها بفروشم و عرضه کنم چون اونها با هزاران عیبی که دارن, حداقل حرمت و ارزش یه هنرمند رو نگه میدارن و هر حقی ازش ضایع میکنن ولی به ریشه و نام و اعتبارش لطمه نمیزنن.

    بی نهایت ممنونم از گروه بی نظیرم که در این یک سال گذشته لحظات فوق العاده ای باهاشون داشتم و همچنین تیم بچه هایی که در کنسرت ها با من همکاری کردن. زحمات و فداکاری هاتون رو هیچ وقت فراموش نخواهم کرد بچه ها…

    و… مرسی از شما دوستای خوب اوهامی من. نمیدونم چی بگم در این لحظه. فقط میگم خیلی دوستتون دارم…

    نمیدونم تا کی, ولی فعلا خداحافظ.

    شهرام شعرباف
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۱»

    https://musiceiranian.ir/?p=32383
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *