×
×

آلبوم تازه محسن چاوشی ۵ آذر منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 320655
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام آبان ۱۳۹۸
  • ۰
  • دهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی که بدون هیچ تغییری موفق به اخذ همه مجوزهای انتشار شده است، ۵ آذر ماه روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    آلبوم تازه محسن چاوشی ۵ آذر منتشر می‌شود
  • محسن چاوشی

    محسن چاوشی

    دهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی که بدون هیچ تغییری موفق به اخذ همه مجوزهای انتشار شده است، ۵ آذر ماه روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «بی‌نام» که پیش‌تر قرار بود تحت عنوان «قمارباز» با صدای محسن چاوشی روانه بازار موسیقی کشور شود، با یازده قطعه و اشعاری از مولانا و سعدی تهیه و تولید شده است و در این بین از اشعار برخی شاعران دیگر نیز به صورت ترکیبی و در تجربه‌ای جدید استفاده شده است.

    موسیقی این آلبوم را به صورت کامل محسن چاوشی برعهده داشته است و محمد جاسمی نیز به عنوان همخوان و خواننده مهمان دراین اثر حضور دارد.

    قطعه جنجالی «قمارباز» با همین نام در لیست قطعات آلبوم هست و این اثر بدون تبلیغات میدانی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    انتشار و لو رفتن دموهایی بی‌کیفیت و چند ثانیه از چند قطعه این آلبوم از جمله قطعات: باز آمدم، قوم به حج رفته و بحر تفکر در روزها و هفته‌های گذشته در فضای مجازی باعث شده چاوشی تنظیم‌هایی جدید و مدرن را روی این قطعات امتحان کند.

    هادی حسینی، تهیه‌کننده دهمین آلبوم محسن چاوشی است و این اثر با تیراژ بالا در تاریخ ۵ آذر روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

     محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های یه شاخه نیلوفر، ژاکت، حریص، سنتوری، پرچم سفید، من خود آن سیزده‌ام، پاروی بی‌قایق و امیر بی‌گزند را به صورت مستقل منتشر کرده است و در آلبوم‌های گروهی چون: خاص، من و ما، دل‌صدا، هشت و سلام آقا نیز حضور داشته است. خواندن تیتراژ فیلم سینمایی سنتوری و اجرای چند قطعه پرطرفدار برای سریال «شهرزاد» از دیگر آثار محسن چاوشی در همه سال‌های فعالیت‌اش در حوزه موسیقی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=320655
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *