×
×

هشدار ستاره اسکندری درباره تبلیغ کاری نادرست در تلویزیون

  • کد نوشته: 320510
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام آبان ۱۳۹۸
  • ۰
  • هشدار ستاره اسکندری درباره تبلیغ کاری نادرست در تلویزیون

  • ستاره اسکندری به ترویج فرهنگ تاثیر و نقش شانس در برنده شدن و کسب درآمد در تلویزیون، انتقاد دارد. او این موضوع را محصول جابه‌جایی ارزش‌ها می‌داند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاره اسکندری این روزها با سریال «گیله‌وا» به تلویزیون برگشته است. این بازیگر که با تلویزیون به شهرت رسید، از انحراف در کار تلویزیون می‌گوید: «من تلویزیون را دوست دارم و فراموش نمی‌کنم متولد تئاترم و فرزند تلویزیون. آنچه درباره جایگاه و محبوبیت برای عموم جامعه گفته می‌شود در تلویزیون تجربه کردم.

    از هفت، هشت سال پیش در گپ و گفت‌هایی که با دوستان رسانه‌ای داشتیم همیشه می‌گفتم که وضعیت تلویزیون به انحراف کشیده شده، آن زمان بیشتر انتقادها متوجه سریال‌ها بود، اما الان اتفاق‌های غریبی در تلویزیون می‌افتد. در سال‌های آینده علاوه بر ریزش مخاطب، نوع فرهنگی که تلویزیون تبلیغ می‌کند، به انحطاط جامعه می‌انجامد. اصراری که به تاثیر و نقش شانس در برنده شدن و کسب درآمد در تلویزیون می‌شود، نتیجه خوبی ندارد. این محصول همان جابه‌جایی ارزش‌هاست. این اتفاقی که در تلویزیون می‌افتد، تشویق به قمار است. این که پشت این برنامه‌ها چه کسانی هستند، خدا می‌داند. من به عنوان یک بازیگر، علاقه‌مند به تلویزیون و بزرگ شده این رسانه فکر می‌کنم پنج سال بعد، جامعه ما مملو از جوانانی است که دوست دارند همه چیز را با قمار به دست بیاورند، در این فضا خشونت، تقلب، بزهکاری رواج پیدا می‌کند و مباد که ایران زمین چنین شود.»

    https://musiceiranian.ir/?p=320510
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *