×
×

گزارش کنسرت کامران رسول‌زاده

  • کد نوشته: 32044
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • کامران رسول‌زاده در شب ۲۳ اسفند در حالی در اریکه ایرانیان به روی صحنه رفت که در‌‌ همان شب چند اجرای دیگر هم در تهران در حال برگزاری بود وهمین باعث شد خبرنگاران زیادی برای پوشش همه این برنامه‌ها شب سختی را سپری نمایند. این خواننده که با طراحی لباسی ویژه و جدید پا به […]

  • kk (2)کامران رسول‌زاده در شب ۲۳ اسفند در حالی در اریکه ایرانیان به روی صحنه رفت که در‌‌ همان شب چند اجرای دیگر هم در تهران در حال برگزاری بود وهمین باعث شد خبرنگاران زیادی برای پوشش همه این برنامه‌ها شب سختی را سپری نمایند.

    این خواننده که با طراحی لباسی ویژه و جدید پا به استیج اریکه گذاشته بود، با اجرای قطعاتی چون «دستهای نامحرم، بهونه، همین امشب، ساحل، انتظار، اسب زخمی و…» شب باشکوهی را برای دوستدارانش به ارمغان آورد تا دومین اجرای زنده‌اش در تهران، به فاصله یک ماه پس از انتشار آلبومش، مورد استقبال و توجه دوستداران این خواننده قرار بگیرد.

    رسولزاده در حین اجرا همچو کنسرت قبلی‌اش، به شعرخوانی پرداخت و کتاب شعرش را به حاضرین در سالن تقدیم کرد. این خواننده در بخشی از صحبت‌هایش رو به حاضرین گفت: ‌ «متاسفانه آلبوم من مثل نامی که برای آن انتخاب کردم، ظاهرا سرانجام خوب و خوش نداشته و نخواهد داشت و همچنان پس از دو بار انتشار «بی‌سرانجامی» عجیبی نصیب‌اش شده و این مافیای خطرناک موسیقی در هر دو بار کاری کردند که نوع پخش این اثر در بازار به قدری ضعیف باشد که دیده نشود. امیدوارم روزی برسد که همه این دوستان و مدیران این شرکت‌های پخش متوجه شوند که باید موسیقی در معرض شنیده شدن عموم قرار بگیرد تا مردم موسیقی خودشان را انتخاب نمایند واین طور نباشد که بقیه برای سلیقه شنیداری مردم تصمیم بگیرند. پس به افتخار همه این دوستان و مافیای موسیقی دست بزنید تا بفه‌مند موسیقی بالاخره جایش را در بین انتخاب‌های مردم پیدا می‌کند.»

    • حاشیه‌ها:

    * آرون حسینی، نیکان، میلاد فرهودی و محمد رضا رهنما از جمله مهمانان حاضر در این برنامه بودند.
    * رسولزاده در اواسط برنامه‌اش انتخاب سایت «موسیقی ما» به عنوان سایت برگزیده در جشنواره وب را به مدیران این سایت تبریک گفت و از آن‌ها بایت حمایتشان از موسیقی پاپ تشکر کرد.
    * ارکس‌تر روز خوبش را با هنرنمایی یک خانم پرکاشن نواز به رهبری «آرمان مهربان» سپری کرد.
    * رسولزاده از «سارا کاشفی» و «آیدین برزین» تهیه کنندگان آلبومش که در ردیف نخست سالن نشسته بودند، تشکری وی‍ه به عمل آورد.
    * در انتهای برنامه برخی از مسئولین حاضر در سالن از شعرخوانی و تقدیم کتاب از سوی کامران رسولزاده انتقاد کردند و از او خواستند که این ماجرا را ادامه ندهد. این اتفاق با مخالفت رسول‌زاده مواجه شد و در این بین «هاشمی مقدم» (مسئول سالن اریکه) وساطت کرد تا رسولزاده راحت باشد و کارش را ادامه دهد که همین باعث شد حاضرین در سالن به تشویق شدید آقای هاشمی مقدم بپردازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=32044
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *