×
×

به همت بنیاد رودکی

  • کد نوشته: 31637
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  • بنیاد رودکی سال نو را با برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری به استقبال بهار می‌رود. بنابر گزارش روابط عمومی بنیاد رودکی، از روز اول فروردین همزمان با فرارسیدن سال نو، گروه‌های هنری از قومیت‌های مختلف کشورمان در زیر مجموعه‌های بنیاد رودکی برای مهمانان نوروزی و علاقه‌مندان به کنسرت‌های موسیقی و نمایش هنرنمایی خواهند کرد. اجرای موسیقی […]

  • بنیاد رودکی سال نو را با برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری به استقبال بهار می‌رود.

    بنابر گزارش روابط عمومی بنیاد رودکی، از روز اول فروردین همزمان با فرارسیدن سال نو، گروه‌های هنری از قومیت‌های مختلف کشورمان در زیر مجموعه‌های بنیاد رودکی برای مهمانان نوروزی و علاقه‌مندان به کنسرت‌های موسیقی و نمایش هنرنمایی خواهند کرد.

    اجرای موسیقی گروه لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان روز اول فروردین ، ساعت ۲۰ در تالار وحدت آغازگر این جشنواره است. در روز دوم سال نیز مجددا گروه لیان و اقوام اوستا و  اجرای موسیقی گیلانی و مازندرانی توسط موسسه پارپیرار در روز سوم از جمله دیگر برنامه ها در تالار وحدت است.

    از برنامه‌های تالار رودکی نیز می‌توان به اجرای موسیقی قشقایی و آذری در روز اول، موسیقی خوزستان و هرایی قوچان در روز دوم و موسیقی گیلان و بختیاری در روز سوم اشاره کرد.

    مجموعه برج آزادی از روز اول تا سوم فروردین علاوه بر برگزاری  نوروز خوانی و سفره هفت سین در میدان آزادی، میزبان گروه‌های موسیقی چون مهرورزان، چهل دف و باران سنندج خواهد بود. علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این جشنواره می‌توانند به گیشه تالار وحدت مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=31637
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *