×
×

در آلبوم «بوم»

  • کد نوشته: 31022
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  •  حمید دیبازر از انتشار جدیدترین اثرش با محوریت صلح جهانی و با صدای سالار عقیلی خبر داد. این آهنگساز درباره جدیدترین فعالیت‌هایش به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: «بوم» عنوان جدیدترین آلبوم گروه «فوژان» است که هفته آخر فرودین‌ماه به بازار موسیقی می‌آید. او ادامه داد: آلبوم «بوم» شامل آخرین دستاوردهای من […]

  •  حمید دیبازر از انتشار جدیدترین اثرش با محوریت صلح جهانی و با صدای سالار عقیلی خبر داد.

    این آهنگساز درباره جدیدترین فعالیت‌هایش به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: «بوم» عنوان جدیدترین آلبوم گروه «فوژان» است که هفته آخر فرودین‌ماه به بازار موسیقی می‌آید.

    او ادامه داد: آلبوم «بوم» شامل آخرین دستاوردهای من در موسیقی و مباحث آکوستیک و الکترونیک است و حرف اصلی من در گروه«فوژان» پیام صلح جهانی است و قطعه‌ای به این منظور در آلبوم گنجانده شده است و با کلامی از حافظ و مولانا همراه است و سالار عقیلی این اثر خوانده است.

    دیبازر همچنین توضیح داد: در واقع آلبوم دارای یک قطعه باکلام است و به نوبه خود فرم تازه‌ای در برخورد با کلام محسوب می‌شود.

    این مدرس موسیقی درباره نحوه برخوردش با موسیقی نواحی در این اثر گفت: قطعه اول آلبوم «کوبان» نام دارد و برای رقص‌های محلی ایران ساخته شده است.

    وی افزود: مثل همیشه ریتم از عناصر مهم کارم است و سازهای کوبه‌ای در لایه‌های اثر شنیده می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=31022
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *