×
×

خبر حضور بهداد در کنسرت دارا دارابی تکذیب شد

  • کد نوشته: 30828
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۳ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  •  دارا دارابی نوازنده و موزیسین خوب کشور پس از انتشار خبر حضور «حامد بهداد» در کنسرتش و اجرای برنامه همراه با این گروه در برخی رسانه ها به این خبر واکنش نشان داد و در این باره گفت: «خبر حضور حامد بهداد در کنسرت ما صحت دارد ولی ایشان قرار نیست روی سن بیایند و […]

  •  دارا دارابی نوازنده و موزیسین خوب کشور پس از انتشار خبر حضور «حامد بهداد» در کنسرتش و اجرای برنامه همراه با این گروه در برخی رسانه ها به این خبر واکنش نشان داد و در این باره گفت: «خبر حضور حامد بهداد در کنسرت ما صحت دارد ولی ایشان قرار نیست روی سن بیایند و فقط لطف کرده و به ما قول داده اند که در سالن خواهند بود و برنامه را از نزدیک تماشا خواهند کرد.»

    وی در ادامه افزود: «ایشان درگیر پروژه های خاص خودشان در سینما هستند و امکان حضورشان در قالب خواننده در برنامه ما وجود نداشت ولی پس از دعوت ما قول دادند که حتما به سالن اجرای برنامه خواهند آمد و به تماشای کنسرت خواهند نشست.»

    گروه دارا دارایی در هفته موسیقی تلفیقی روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندن ماه ساعت ۲۰ روز صحنه خواهد رفت. دارا دارایی نوازنده توانمند گیتار بیس بعد از فعالیت در گروه هایی چون آبرنگ، دارکوب، افشارستان، رومی و … به تازگی گروهی تاسیس کرده ودنبال ایده های شخصی ترش رفته است. موسیقی گروه شخصی دارا با موسیقی ایرانی قرابت دارد.

    دارا فضاهای خاصی از موسیقی ایران را وام گرفته و در ترکیب با مایه هایی از موسیقی ملل دیگر و با استفاده از سازهایی چون گیتار، پیانو، عود، درامز و … سعی در بیان جدیدی از این نوع موسیقی دارد.

    هفته موسیقی تلفیقی از ۱۲ تا ۱۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برپاست و گروه پی تر سلیمانی پور، گروه نایما، پویا نیکپور، گروه کامنت، گروه پالت و گروه مانوها در آن روی صحنه خواهند رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=30828
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *