×
×

فرزاد فرزین با اجرای قطعات آلبوم شلیک روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 30373
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  • اجرای دوم شب گذشته سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به فرزاد فرزین و گروه‌اش اختصاص داشت . این خواننده برنامه‌اش را با قطعه «دوریت» شروع کرد و پس از اجرای این قطعه سراغ قطعات پرطرفدار دیگری از قبیل «بیا بیا» و «می‌دونم» رفت تا مثل اجرای جشنواره‌اش، از همین اول برنامه، قطعات محبوب‌اش را به […]

  • اجرای دوم شب گذشته سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به فرزاد فرزین و گروه‌اش اختصاص داشت .

    این خواننده برنامه‌اش را با قطعه «دوریت» شروع کرد و پس از اجرای این قطعه سراغ قطعات پرطرفدار دیگری از قبیل «بیا بیا» و «می‌دونم» رفت تا مثل اجرای جشنواره‌اش، از همین اول برنامه، قطعات محبوب‌اش را به دوستدارانش تقدیم کند.

    نکته جالب توجه این اجرا این بود که فرزین و گروه‌اش، آخر هفته گذشته، در کیش به اجرای برنامه پرداخته بودند و صبح دیروز راهی تهران شده بودند و‌‌ همان شب هم در سالن میلاد نمایشگاه به اجرای برنامه پرداختند تا در دو شب، دو اجرای متفاوت را بروی صحنه برده باشند. با این حال گروه با انرژی تمام به اجرای برنامه پرداخت و هیچ کم و کاستی هم در طول برنامه به چشم نیامد.

    «بچه»، «شانس» و «اون تو نیستی» از دیگر قطعات اجرا شده در این برنامه بودند و «عذاب» هم به صورت اجرا با «پیانو» که توسط «امیر میلاد نیکزاد» نواخته می‌شد به مخاطبان در سالن تقدیم شد.

    • حاشیه‌ها:

    * پیش بینی می‌شد رو به رو شدن «احسان خواجه امیری» و «زایا سلیمان» در پشت صحنه اجرای برنامه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، حاشیه‌های جالب توجهی داشته باشد ولی خواجه امیری مستقیما از روی سن به آسانسور رفت و از سالن خارج شد تا عکاسانی که در کمین شکار این لحظه نشسته بودند، تلاششان بی‌نتیجه بماند.

    * گروه ارکستر فرزاد فرزین به رهبری «امیر میلاد نیکزاد» و سرپرستی «زایا سلیمان» روی صحنه آمده بودند و شب خوبی را پشت سر گذاشتند. در این بین تک نوازی «کسری خدیور» نوازنده کم سن و سال ویلن بسیار مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت.

    * دستگاه‌های دود زای روی استیج باز هم صدای فرزاد فرزین را در آورد و او پس از شروع به کار چند باره این دستگاه‌ها رو به مسئولین سالن گفت: «یک نفر این «دود کش‌ها» را خاموش کند! به اندازه کافی در تهران هوا آلوده هست. با این دود‌ها اجرای روی سن سخت می‌شود.»

    * در هنگامی که «ایمان جعفری پویان» قصد اجرای تک نوازی ساکسفون داشت، یکی از حضار با صدای بلند به دلایل نامعلوم خندید و همین باعث دلخوری این نوازنده خوب شد. او از مردم خواست به احترام خودشان دست بزنند و سپس دوباره به اجرای تک نوازی‌اش پرداخت.

    * همکاری مسئولین برگزاری این برنامه با خبرنگاران و عکاسان بسیار مطلوب و قابل توجه بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=30373
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *