×
×

با صدای احسان حق‌شناس

  • کد نوشته: 30321
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  •  آلبوم ˝فرکانس˝ با صدای احسان حق‌شناس به صورت همزمان در سراسر کشور منتشر شد. به گزارش هنرآنلاین، سومین آلبوم این خواننده در حالی روانه بازار موسیقی کشور شده که او تمام مراحل تولید و ضبط این اثر را در خارج از کشور و کمپانی ۲۰HZ آمریکا انجام داده تا کیفیت اثرش در بالا‌ترین استانداردهای جهانی […]

  •  آلبوم ˝فرکانس˝ با صدای احسان حق‌شناس به صورت همزمان در سراسر کشور منتشر شد.

    به گزارش هنرآنلاین، سومین آلبوم این خواننده در حالی روانه بازار موسیقی کشور شده که او تمام مراحل تولید و ضبط این اثر را در خارج از کشور و کمپانی ۲۰HZ آمریکا انجام داده تا کیفیت اثرش در بالا‌ترین استانداردهای جهانی باشد و دوستدارانش این آلبوم را با بهترین شرایط ممکن بشنوند.

    امیر طبری، امیر یگانه و شهاب رمضان در بخش ملودی‌های این آلبوم حضور دارند و فرید احمدی نیز ترانه‌های “فرکانس” را سروده است. کلیه تنظیم‌ها هم توسط کار‌شناسان و هنرمندان موسسه ۲۰HZ صورت پذیرفته است. این آلبوم با تبلیغات گسترده و سراسری و کمپین جالب توجهی که از سوی مدیران رسانه‌ای این خواننده به راه افتاده، قبل از انتشارش به خوبی توانسته تاثیر تبلیغات خوب را در بهتر دیده و شنیده شدن یک آلبوم نشان دهد.

    فروش و انتشار همزمان این آلبوم در آمریکا و کانادا نیز از صبح امروز آغاز شده و فروش آنلاین این اثر هم از هم اکنون در سایت‌های معتبر داخلی و خارجی در حال انجام است.«فرکانس» جزو معدود آلبوم‌هایی است که همزمان با انتشار در داخل کشور، به صورت جهانی نیز در آمریکا و کانادا توزیع شده تا کار‌شناسان موسسه ۲۰HZ بیشتر وبهتر بتوانند درباره واکنش‌ها و اظهارنظر منتقدین درباره اثر تولید شده در این کمپانی، به جمع بندی و نتیجه گیری برسند.

    https://musiceiranian.ir/?p=30321
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *