×
×

از سوی موسیقی ما

  • کد نوشته: 30176
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۳ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۲ دیدگاه
  • پوستر آلبوم «من خود آن سیزده‌ام» برای نخستین «رونمایی» در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته که در ادامه می‌توانید آنرا با کیفیت بالا ببینید. این آلبوم، پس از پنج سال بالاخره به مرحله انتشار رسیده و بنا بر گفته «مسعود دهقان» (تهیه کننده آلبوم) در روزهای ۸ و ۹ اسفند در سراسر کشور منتشر […]

    از سوی موسیقی ما
  • پوستر آلبوم «من خود آن سیزده‌ام» برای نخستین «رونمایی» در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته که در ادامه می‌توانید آنرا با کیفیت بالا ببینید.

    این آلبوم، پس از پنج سال بالاخره به مرحله انتشار رسیده و بنا بر گفته «مسعود دهقان» (تهیه کننده آلبوم) در روزهای ۸ و ۹ اسفند در سراسر کشور منتشر و توزیع خواهد شد.

    کمپین‌ها و برنامه‌های خاص تبلیغاتی از دیگر برنامه‌هایی ست که تهیه کننده این آلبوم برای این اثر در نظر گرفته و در روزهای آینده از طریق همین رسانه از آن‌ها رونمایی خواهد شد تا دوستداران این خواننده با نگاهی بهتر و اطلاعاتی دقیق‌تر، آلبوم خواننده مورد علاقه‌شان را تهیه نمایند. محسن چاوشی در این اثر سراغ فضاهایی جدید و سبکی جدید از اشعار رفته تا این بار در فضاهایی جالب به استقبال دوستدارانش برود. فضاهایی که بدون شک با چند بار گوش کردن به این آلبوم می‌شود به خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کرد و از آن‌ها لذت برد.

    با توجه به اهمیتی که این آلبوم (که در دسته بندی آثار موجود در بازار باید آنرا جزو آثار فاخر این خواننده قرار داد) برای چاوشی داشته، او حاضر شده برای اولین بار پوستر تمام قد این آلبوم را به تصویر خود اختصاص بدهد تا اهمیت این اثر برای چاوشی بیش از پیش برای همه اثبات شود.

    سایت «موسیقی ما» بر اساس رسالت خبری‌اش، برای انتشار این پوستر هم از تهیه کننده اثر و هم از خواننده آن کسب اجازه نموده و مفتخر است در روزهای آینده نیز نخستین مرجع خبری‌ای باشد که از برخی غافلگیری‌های دیگر این آلبوم رونمایی نماید. این رسانه گفتگو‌ها و گزارش‌های مفصلی را نیز درباره پروسه تولید و دست به دست شدن این آلبوم تهیه وتولید کرده که در روزهای آینده با انتشار آن‌ها، پرده از بسیاری از حقایق واقعی و پشت پرده‌های جالب این اثر خواهد برداشت.

    در ادامه می‌توانید پوستر این آلبوم را با کیفیت بالا ببینید.

    پوستر کنسرت محسن چاوشی

    پوستر آلبوم جدید محسن چاوشی

    https://musiceiranian.ir/?p=30176
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *