×
×

با حضور فردین، ناصر ملک مطیعی و… مستند زندگی هنری«ایرج خواجه امیری» منتشر شد

  • کد نوشته: 30008
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • این روزها در میان انبوه پوسترهایی که بر سردر فروشگاههای فرهنگی و سوپرمارکتها خودنمایی می کنند،یک پوستر با عکس استاد «ایرج» و محمدعلی فردین و ناصر ملک مطیعی مخاطبان موسیقی و سینما را جذب خود کرده است. مستند «پهلوان آواز» با موضوع زندگی استاد «حسین خواجه امیری» و به کارگردانی بهروز خلجی و تهیه کنندگی […]

  • این روزها در میان انبوه پوسترهایی که بر سردر فروشگاههای فرهنگی و سوپرمارکتها خودنمایی می کنند،یک پوستر با عکس استاد «ایرج» و محمدعلی فردین و ناصر ملک مطیعی مخاطبان موسیقی و سینما را جذب خود کرده است.

    مستند «پهلوان آواز» با موضوع زندگی استاد «حسین خواجه امیری» و به کارگردانی بهروز خلجی و تهیه کنندگی داریوش بابائیان به تازگی منتشر شده است که ساخت آن حدودا هشت سال زمان برده و مدت زمان آن ۹۰ دقیقه می باشد.

    در این مستند چهره های سرشناسی نظیر ناصر ملک مطیعی،نصرالله وحدت،زنده یاد رضا ارحام صدر،ناصر ملک مطیعی، فرهنگ شریف،پرویز یاحقی،جلیل شهناز،بیژن ترقی،حسن گلنراقی و انوشیروان روحانی و … حضور دارند و بخش عمده مصاحبه ها با استاد «ایرج» است که به بررسی زندگی شخصی او، سیر فعالیتهایش در موسیقی و سینما می پردازد.

    بهار امسال و پس از سالها دوری از عرصه فعالیتهای حرفه ای جدیدترین آلبوم استاد خواجه امیری با نام «قصه زندگی» به بازار عرضه شد که فضای کاملا متفاوت آن آلبوم واکنشهای گوناگونی را در میان مخاطبان و فعالان موسیقی به دنبال داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=30008
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *