×
×

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

  • کد نوشته: 30004
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • «امین حیایی» کارگردان نمایش موزیکال «قحطی نور» در گفت‌و گو با خبرنگار موسیقی فارس در خصوص انتشار آلبوم جدیدش، اظهار داشت:‌ آلبوم موسیقی «پیام نور» که برگرفته از قطعات موسیقی نمایش موزیکال قحطی نور است پس از اتمام اجرای صحنه‌ای گروه در تهران؛ به زودی منتشر خواهد شد. وی افزود: تمامی قطعات موسیقی این کار به همراه بخش‌هایی از پشت صحنه […]

  • «امین حیایی» کارگردان نمایش موزیکال «قحطی نور» در گفت‌و گو با خبرنگار موسیقی فارس در خصوص انتشار آلبوم جدیدش، اظهار داشت:‌ آلبوم موسیقی «پیام نور» که برگرفته از قطعات موسیقی نمایش موزیکال قحطی نور است پس از اتمام اجرای صحنه‌ای گروه در تهران؛ به زودی منتشر خواهد شد.

    وی افزود: تمامی قطعات موسیقی این کار به همراه بخش‌هایی از پشت صحنه و مراحل پیش برد کار به صورت تصویری و در یک لوح فشرده روانه بازار خواهیم کرد.

    این بازیگر عرصه سینمای کشورمان تصریح کرد: اشکان وفایی،‌ پدرام مرندیز و خودم از خوانندگان این اثر هستیم و همچنین خانم‌ها «ملانی آوانسیان» و «هاسمیک کاراپتیان» با ما همخوانی دارند.

    حیایی خاطرنشان کرد: همسرم (نیلوفر خوش خلق) در قطعه آخر که «پیام نور» نام گرفته است با من همخوانی کرده است. خانم آناهیتا قنبری هم شعر آن را سروده و دارا دارایی تنظیمش را بر عهده گرفته است.

    کارگردان نمایش موزیکال «قحطی نور» یادآور شد: قطعه موسیقی باران از کارهای گذشته ما با گروه کویر در اثر جدیدم گنجانده شده است. آلبوم پیام نور پس از پایان اجراهای صحنه‌ای ما در تهران روانه بازار خواهد شد.

    به گزارش خبرگزاری فارس، امین حیایی با بازیگری و کارگردانی نمایش موزیکال «قحطی نور» از سوم اسفندماه جاری در تالار وحدت تهران به روی صحنه می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=30004
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *