×
×

در کرمانشاه برگزار شد

  • کد نوشته: 29951
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • کنسرت گروه اشتیاق با خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی علی قمصری، در مجموعه ورزشی شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد. علیرضا قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: در تولید و خلق آثار فاخر و ارزشمند موسیقی باید همواره جنبه‌های فرهنگی و علمی را با اعتقادات قلبی و معرفتی همراه کرد. قربانی ادامه داد: متاسفانه امروز […]

  • کنسرت گروه اشتیاق با خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی علی قمصری، در مجموعه ورزشی شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

    علیرضا قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: در تولید و خلق آثار فاخر و ارزشمند موسیقی باید همواره جنبه‌های فرهنگی و علمی را با اعتقادات قلبی و معرفتی همراه کرد.

    قربانی ادامه داد: متاسفانه امروز جنبه معرفتی در موسیقی کمتر دیده می‌شود، حتی در مواردی آثار بزرگی را مشاهده می‌کنیم که علاوه بر گستردگی اثر هیچ تاثیری در ذهن مخاطبان نخواهند داشت.

    وی با بیان اینکه گروه‌های خاصی در موسیقی کلاسیک ایرانی فعالیت دارند و جوانان زیادی طرفدار این نوع هستند، گفت: این نوع موسیقی مخاطبان بسیاری دارد، اما سبک سنتی همواره بی‌رقیب است و در خارج از کشور نیز مخاطبان و دوستداران فراوانی را داراست.

    قربانی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد موسیقی محلی کرمانشاه گفت: خوشبختانه من از دوران کودکی همواره به دو نوع موسیقی محلی علاقه داشته‌ام که یکی از آن‌ها خراسانی و دیگری کردی است و با افتخار می‌توان گفت موسیقی کردی از جمله بهترین موسیقی‌ها است.

    https://musiceiranian.ir/?p=29951
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *