×
×

امیرعباس ستایشگر عنوان کزد

  • کد نوشته: 29557
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • ‌از مهم ترین ویژگی هایی که یک جشنواره موفق باید داشته باشد اعتماد سازی است که باید توسط مسئولان انجام می شود تا مسئولان و هنرمندان در یک رابطه متقابل به یکدیگر اعتماد داشته باشند. سرپرست گروه صنم، در گفت و گو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اعلام […]

    امیرعباس ستایشگر عنوان کزد
  • khabarاز مهم ترین ویژگی هایی که یک جشنواره موفق باید داشته باشد اعتماد سازی است که باید توسط مسئولان انجام می شود تا مسئولان و هنرمندان در یک رابطه متقابل به یکدیگر اعتماد داشته باشند.
    سرپرست گروه صنم، در گفت و گو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اعلام این خبر گفت: هنرمندان پیشکسوت هم با حضور در جشنواره  موسیقی فجر می توانند بستر مناسبی برای حضور نسل جوان تر به وجود آورند.
    امیرعباس ستایشگر در ادامه تصریح کرد: ایجاد تداوم در برگزاری این جشنواره ها  از نکات مهم برای ایجاد شرایط مناسب است. بعضی از سبک های موسیقی همه گیر و عامه پسند نیست ، بلکه تفکر برانگیز است . این قسم از سبک های موسیقی بین مردم کشور ما احتیاج به معرفی بیشتری دارند . هم در بخش نسلی دیگر و هم در بخش استعدادهای درخشان که موسیقی کلاسیک را در بر می گیرد ما به این ثابت قدم بودن و تداوم احتیاج داریم .
    ستایشگر در رابطه با اجرای  گروه صنم در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجردر بخش نسل دیگر گفت :‌« در بخش اول اجرا، ما  دونوازی سازهای کوبه‌‌ای و کمانچه را در دستگاه نوا داریم که این بخش ”  آمد ، همان سان که بود ” نام گرفته و بخش دوم به نام ترمه های کهن ایرانی”  به صورت گروه نوازی در دستگاه اصفهان و دشتی اجرا خواهد شد . »”
    این اجر در روز جمعه ۲۷ بهمن ماه درفرهنگسرای ارسباران ساعت ۲۱ با حضور پوریا اخواص(آواز)، آرمان عامری(نی)، یاور طاهریان(سنتور)، گلشن دانش(تار)، آزاده احمدی(عود)، آرش یاری(سازهای کوبه‌ای)، حسام اینانلو(کمانچه)، امیرعباس ستایشگر‌(سه تار) برگزار می‌شود.
    بخش استعدادهای جوان بخشی جدیدی است که برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر طراحی و اجرا می شود. در این بخش ۸ گروه  موسیقی کلاسیک غیر ایرانی در سالن رودکی از ۲۵ بهمن تا یک اسفند به روی صحنه می روند.

    https://musiceiranian.ir/?p=29557
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *