×
×

سرپرست گروه مهر :

  • کد نوشته: 29494
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • سرپرست گروه «مهر» استان مرکزی گفت: حضور پررنگ جوانان در جشنواره موسیقی فجر قابل تقدیر و سیاستگذاری جشنواره در این راستا مطلوب است. امیر کزازی مجد در گفتگو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: شرکت در جشنواره موسیقی فجر برای هنرمندانی که کمتر امکان حضور در سایر فستیوال ها را […]

    سرپرست گروه مهر :
  • khabar2سرپرست گروه «مهر» استان مرکزی گفت: حضور پررنگ جوانان در جشنواره موسیقی فجر قابل تقدیر و سیاستگذاری جشنواره در این راستا مطلوب است.

    امیر کزازی مجد در گفتگو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: شرکت در جشنواره موسیقی فجر برای هنرمندانی که کمتر امکان حضور در سایر فستیوال ها را دارند، بسیار تاثیر گذار است و باعث پیشرفت آنها می شود.
    او افزود: درست است که ما در بخش رقابتی جشنواره بیست و هشتم شرکت کرده ایم اما در مفهوم هدف اصلیمان رقابت نیست و به اول یا آخر شدن فکر نمی کنیم. گروه «مهر» این نکته را مورد توجه قرار داده است که مخاطبش راضی از سالن کنسرت بیرون رود.
    سرپرست گروه «مهر» استان مرکزی در ارزیابی خود از شرکت کنندگان جشنواره در دوره های اخیر گفت: در سالهای اخیر سطح گروه های شرکت کننده بسیار بالا و عالی بوده است و خوشحالم که گروه «مهر» استان مرکزی آنقدر پیشرفت کرده که توانسته است در این جشنواره شرکت کند.
    کزازی جشنواره موسیقی فجر را بزرگترین رویداد موسیقی کشور برشمرد و افزود: حضور در جشنواره باعث می شود که اعضای گروه ها اهداف خود را تعیین کرده و برای برنامه ریزی هایشان انگیزه بیشتری داشته باشند. گروه ما نیز حضور در جشنواره را بسییار جدی گرفته است و سعی داریم بهترین اجرای ممکن را ارائه دهیم.
    او حمایت از جوانان در جشنواره فجر را تاثیرگذار دانست و گفت: پیشکسوتان موسیقی اجراهایشان را انجام داده اند، تدریسشان را انجام می دهند و…اما اکنون نوبت جوانان است که بتوانند آثار خود را ارائه دهند.
    کزازی همچنین عنوان کرد: متاسفانه در سال های اخیر گروه های  موسیقی به گروه های  تک نواز  موسیقی ایرانی  تبدیل شده اند. به صورتی که هر شخص  به جای رعایت اصول و اساس همنوازی به معرفی قدرت نوازندگی خود در حین اجرا می پردازد و باعث افول همنوازی می شود اما گروه ما قصد دارد با حفظ قدرت نوازندگی فردی، همنوازی منسجمی را نیز ارائه دهد.
    او از مرتضی فراهانی به عنوان خواننده گروه یاد کرد و گفت: سازبندی گروه کامل است و قطعاتی از موسیقی ایرانی با سازهای سه تار، تار، نی، عود، بم تار، کمانچه، سنتورباس و…شنیده می شود.
    گروه مهر مرکزی به سرپرستی امیر کزازی مجد ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۹ در سالن پژوهشکده فرهنگ و هنر به روی صحنه می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=29494
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *