×
×

محسن یگانه: کنسرت تهران به قوت خود باقی است

  • کد نوشته: 29477
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۵ دیدگاه
  • مدتی است که یک بیماری ریوی که ظاهراً از یک سرماخوردگی شروع شده بود، دامنگیر محسن یگانه شده است و او در هفته های اخیر چند بار در صفحه ی شخصی اش از اوضاع نامطلوب جسمی سخن گفت. این مسئله موجب نگرانی هواداران این خواننده و آهنگساز محبوب گردید و حتی امروز در محافل مختلف […]

  • مدتی است که یک بیماری ریوی که ظاهراً از یک سرماخوردگی شروع شده بود، دامنگیر محسن یگانه شده است و او در هفته های اخیر چند بار در صفحه ی شخصی اش از اوضاع نامطلوب جسمی سخن گفت. این مسئله موجب نگرانی هواداران این خواننده و آهنگساز محبوب گردید و حتی امروز در محافل مختلف صحبتهایی مبنی بر لغو کنسرت این هنرمند در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر مطرح شد. اما محسن یگانه در گفت و گو با موسیقی ما ضمن رد این شایعات افزود: «با توجه به شدت بیماری ام، پزشک تشخیص داده که علاوه بر استفاده از داروهای قوی، مدتی نیاز به استراحت دارم و بهتر است برای بهبود اوضاع ریوی، چند روزی در تهران نباشم و به شمال کشور سفر کنم». وی در ادامه اظهار داشت: «لغو کنسرت کیش نیز به دلیل همین بیماری بوده اما کنسرت ۳۰ بهمن ماه در برج میلاد تهران به قوت خود باقی است و بدون هیچ نگرانی و مشکلی برگزار خواهد شد و لغو آن شایعه ای بیش نیست».

    گفتنی است احتمال می رود محسن یگانه تا پایان سال در شهرهای زاهدان، کرمان و شیراز نیز اجراهایی داشته باشد که البته هنوز قطعیت پیدا نکرده اند و در صورت کسب مجوز، از طریق سایت موسیقی ما در خصوص این کنسرتها اطلاع رسانی خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=29477
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *