×
×

گزارش تصویری سفر بهنام صفوی و گروهش به خوزستان را اینجا ببینید؛

  • کد نوشته: 29331
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • تور کنسرت بهنام صفوی با استقبال بی نظیر هوادارانش در خوزستان برگزار شد. بهنام صفوی ۱۳ بهمن برای نخستین بار در زادگاهش، ماهشهر، در میان حضور پرشور همشهریانش به اجرای زنده پرداخت و همچنین ۱۴ و ۱۵ بهمن در اهواز با استقبال گرم اهوازی ها به روی صحنه رفت و شب های خاطره انگیزی رقم […]

  • تور کنسرت بهنام صفوی با استقبال بی نظیر هوادارانش در خوزستان برگزار شد. بهنام صفوی ۱۳ بهمن برای نخستین بار در زادگاهش، ماهشهر، در میان حضور پرشور همشهریانش به اجرای زنده پرداخت و همچنین ۱۴ و ۱۵ بهمن در اهواز با استقبال گرم اهوازی ها به روی صحنه رفت و شب های خاطره انگیزی رقم زد.

    رهبری گروه صفوی در این کنسرت ها مانند گذشته بر عهده ی «مهدی فردی» بود و علی پورنگهبان، حسین شریفی، غلامرضا معرف، نریمان معصوم آبادی، انوشیروان بهرامی، رضا آذرنجات، ایمان ذاکری، دانیال طهماسبی، ایمان جعفری پویان، مجید قدیانی و تورج توسلی نیا، اعضای گروه را تشکیل می دادند.

    در ادامه عکس های «محمد و علی ستونه» از سفر صفوی و گروهش به خوزستان و اجرایشان در ماهشهر و اهواز را به صورت اختصاصی در موسیقی ما مشاهده کنید.

    گفتنی است خواننده ی آلبومهای «عشق من باش» و «آرامش»، ۲۸ بهمن در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر بار دیگر در سالن همایشهای برج میلاد تهران به اجرای زنده خواهد پرداخت. همچنین با توجه به استقبال چشمگیر خوزستانی ها، احتمالاً طی ماه های آتی بهنام صفوی بار دیگر در این استان به روی استیج خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=29331
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *