×
×

در گفتگو با هنرآنلاین

  • کد نوشته: 29295
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • بیژن بیژنی،خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: آلبوم”حرفی دیگر”با آهنگسازی روی موسیقی دستگاهی آوازی ایران منتظر مجوز برای انتشار است. موسیقی دنگ و فنگ های اداری خودش را دارد. دریافت مجوز برای انتشار آلبوم، یافتن شرکت مناسب برای انتشار! بیژنی ادامه داد:من این آلبوم را با هزینه شخصی به اینجا رسانده […]

  • بیژن بیژنی،خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: آلبوم”حرفی دیگر”با آهنگسازی روی موسیقی دستگاهی آوازی ایران منتظر مجوز برای انتشار است. موسیقی دنگ و فنگ های اداری خودش را دارد. دریافت مجوز برای انتشار آلبوم، یافتن شرکت مناسب برای انتشار!

    بیژنی ادامه داد:من این آلبوم را با هزینه شخصی به اینجا رسانده ام و پس از این هرشرکتی که پیشنهاد مناسبی برای انتشار دهد ، می پذیرم.

    بیژنی با اشاره به اینکه مجوز شعر این آلبوم یک سال پیش صادر شده گفت : آلبوم “حرفی دیگر” را با آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و با شعرهایی از بزرگان هوشنگ ابتهاج ، سیمین بهبهانی، رهی معیری ، حسین منزوی و یک عاشقانه از عبید زاکانی و با همراهی نوازندگان حرفه ای سازهای ایرانی و کلاسیک به محض دریافت مجوز موسیقی ضبط و منتشر می شود.

    بیژنی گفت: آلبوم “حرفی دیگر” بیشتر روی ردیف های موسیقی ایرانی است و ضرابیان بیشتر در بخش آواز دستگاهی کار می کند اما از سازهای کلاسیک نیز در این آلبوم استفاده خواهد شد.

    بیژنی از انتشار مجدد کتاب «نای و نی» اش خبر داد و گفت:این کتاب که حاوی خوشنویسی های من از اشعار بزرگان ادبیات ایران است پس از ۹ ماه قرار است به چاپ مجدد برسد.

    تاکنون آلبوم های موسیقی موفقی مثل “نهانخانه دل”،”ایران زمین” ، “آینه در آینه” ، “سیب سرخ” ، “گل به دامان” و “چهارفصل” و …” با صدای بیژن بیژنی منتشر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=29295
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *