×
×

سرپرست گروه مهربانگ ساری

  • کد نوشته: 29284
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • فرزاد محمدنژاد سرپرست گروه مهربانگ در گفتگو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت: گروه «مهربانگ ساری» که امسال در بخش رقابتی کلاسیک ایرانی جشنواره شرکت خواهد کرد، چهار قطعه را آماده اجرا دارد که پیش درآمد نوا، تصنیف  «بی مهر رخت»، تصنیف «مژده آزادی» و تصنیف «ایران» از این […]

    سرپرست گروه مهربانگ ساری
  • khabarفرزاد محمدنژاد سرپرست گروه مهربانگ در گفتگو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت: گروه «مهربانگ ساری» که امسال در بخش رقابتی کلاسیک ایرانی جشنواره شرکت خواهد کرد، چهار قطعه را آماده اجرا دارد که پیش درآمد نوا، تصنیف  «بی مهر رخت»، تصنیف «مژده آزادی» و تصنیف «ایران» از این جمله خواهد بود.
    او ادامه داد: در بخش کلام از آثار شعرایی چون حافظ، هوشنگ ابتهاج و مهدی شجاعی بهره برده ایم و محمد مهدی ناطق نیز خواننده گروه است.
    سرپرست گروه«مهربانگ ساری» یادآور شد: این گروه علاوه بر خواننده دارای همخوان نیز هست و نوای سازهای ایرانی چون تار، عود، بم تار، سنتور، کمانچه و تنبک در این کنسرت شنیده خواهد شد.
    محمدنژاد ادامه داد: فضای جشنواره موسیقی فجر و به طور کلی جریان موسیقی در کشور جوان است و در عین حال انگیزه های بالا میان آنها موج می زند و از آنجا که بیشتر شرکت کنندگان جشنواره  کمتر از ۴۰ سال سن دارند، به این معناست که جشنواره موسیقی فجر شعار «جوان گرایی» را به کار گرفته است.
    بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی از ۲۵ بهمن تا ۱ اسفند در تهران و چهار استان دیگر ایران برگزار خواهد شد و گروه مهربانگ ساری به سرپرستی فرزاد محمدنژاد ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۹ در بخش رقابتی کلاسیک ایرانی در حضور هیات داوران در سالن پژوهشکده فرهنگ و هنر به روی صحنه خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=29284
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *