×
×

بهرامی به مهر خبر داد:

  • کد نوشته: 29190
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • همسر زنده‌یاد محمد بیگلری‌پور رهبر فقید ارکستر سمفونیک صدا و سیما از اهدای آثار موسیقایی و ساز ویولن وی به موزه موسیقی خبر داد. میترا بهرامی، همسر زنده‌یاد محمد بیگلری‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری برنامه روز چهلم درگذشت این هنرمند، بیان کرد: روز چهلم حتما برنامه‌ای خواهم داشت و می‌خواهم آن روز […]

  • همسر زنده‌یاد محمد بیگلری‌پور رهبر فقید ارکستر سمفونیک صدا و سیما از اهدای آثار موسیقایی و ساز ویولن وی به موزه موسیقی خبر داد.

    میترا بهرامی، همسر زنده‌یاد محمد بیگلری‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری برنامه روز چهلم درگذشت این هنرمند، بیان کرد: روز چهلم حتما برنامه‌ای خواهم داشت و می‌خواهم آن روز را مغتنم بشمارم و از تمامی دوستانی که در مدت بیماری همسرم ما را یاری دادند، تشکر و قدردانی کنم.

    وی با اشاره به آثاری که از رهبر فقید ارکستر صدا و سیما باقی مانده است، گفت: ۱۲۴۰ اثر از استاد به صورت لوح فشرده و نوار کاست از جمله اولین سرود جمهوری اسلامی ایران به جای مانده است که تصمیم دارم در اولین فرصت این آثار را به همراه ساز ویولن همسرم به موزه موسیقی اهدا کنم.

    بهرامی اضافه کرد: حتما در روزهای آینده با مسئولان خانه موسیقی وارد مذاکره خواهم شد که چند اثر برتر همسرم را از جمله سمفونی پیامبر اکرم (ص) و موسیقی حضرت امیر المورمنین (ع) در اسرع وقت به موزه موسیقی تقدیم کنم.

    وی در پایان گفت: مذاکرات اولیه برای اهدای این آثار در روزهای اولیه فوت همسرم انجام گرفت ولی صحبت‌های نهایی را به بعد از چلهم استاد موکول کرده‌ایم و به طور قطع بعد از چهلم این کار صورت خواهد گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=29190
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *