×
×

فرازوفرودهای موسیقی فیلم در گفت‌وگو با کامبیز روشن‌روان و بهزاد عبدی

  • کد نوشته: 288965
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۳ام مرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • مجله شبانگاهی «شب موسیقی» یکشنبه (۱۳ مرداد ماه) با حضور دو آهنگساز، فرازها و فرودهای موسیقی فیلم را بررسی می‌کند.

    فرازوفرودهای موسیقی فیلم در گفت‌وگو با کامبیز روشن‌روان و بهزاد عبدی
  • مجله شبانگاهی «شب موسیقی» یکشنبه (۱۳ مرداد ماه) با حضور دو آهنگساز، فرازها و فرودهای موسیقی فیلم را بررسی می‌کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رضا مهدوی مجری کارشناس برنامه «شب موسیقی» امشب ساعت ۲۳ میزبان کامبیز روشن‌روان (آهنگساز) و بهزاد عبدی (آهنگساز) خواهد بود و با آنها درباره «موسیقی فیلم، فرازها و فرودها» به گفتگو می پردازد.

    در این برنامه بخش‌هایی از دو فیلم «امیرکبیر» و «گل‌های داودی» با آهنگسازی روشن‌روان و دو فیلم «قاتل اهلی» و «دهلیز» با آهنگسازی بهزاد عبدی پخش می‌شود.

    همچنین بخش «ناشنیده‌های» این هفته برنامه «شب موسیقی» به پخش اثری از استاد بنان اختصاص یافته است.

    از امشب بخش اخبار موسیقی به این برنامه افزوده می‌شود که فرزین طاهری مجری این بخش، مروری بر خبرها و تازه های حوزه موسیقی دارد.

    کامبیز روشن‌روان، آهنگساز و استاد موسیقی است. موسیقی متن فیلم برنج خونین از جمله نخستین موسیقی‌هایی بود که پس از انقلاب توسط او ساخته شد. روشن‌روان در کارنامه کاری خود ساخت تقریبا ۱۲۰ موسیقی متن فیلم را دارد و باکارگردانانی چون عباس کیارستمی، امیر نادری، رسول صدر عاملی، کیومرث پور احمد، مهدی فخیم زاده همکاری داشته و برای برخی از این فیلم‌ها جایزه بهترین موسیقی جشنواره فیلم فجر را به دست آورده است.

    بهزاد عبدی نیز در سال ۱۳۸۷ جایزه بهترین موسیقی مسابقه ورزش و آواز را برای قطعه «پهلوان» از آکادمی ملی المپیک و در سال ۱۳۸۸ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را برای موسیقی فیلم «آل» دریافت کرد.

    «شب موسیقی» یکی از برنامه‌های «شب های هنر» است که به تهیه‌کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب ها ساعت ۲۳ به طور زنده، از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

    «شب‌های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا جمعه، هرشب به یکی از موضوعات تئاتر، موسیقی، شعر و ادبیات، کتاب و روایت، معماری، سینما و طنز می پردازد.

    انتهای پیام

    https://musiceiranian.ir/?p=288965
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *