×
×

در برنامه تلویزیونی دستان عنوان شد

  • کد نوشته: 28629
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۷ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • «رضا صادقی» گفت: در فیلم بی‌خداحافظی قرار بود داستان زندگی من روایت شود ولی دوست نداشتم، چون معتقدم که در درون «رضا صادقی» معمایی است که نباید حل شود. «رضا صادقی» با حضور در برنامه تلویزیونی «دستان» که شب گذشته از شبکه آموزش به روی آنتن رفت در خصوص بازیگری در فیلم «بی‌خداحافظی» اظهار داشت: […]

  • «رضا صادقی» گفت: در فیلم بی‌خداحافظی قرار بود داستان زندگی من روایت شود ولی دوست نداشتم، چون معتقدم که در درون «رضا صادقی» معمایی است که نباید حل شود.

    «رضا صادقی» با حضور در برنامه تلویزیونی «دستان» که شب گذشته از شبکه آموزش به روی آنتن رفت در خصوص بازیگری در فیلم «بی‌خداحافظی» اظهار داشت: کلا فیلم «بی‌خداحافظی» فیلم زندگی رضا صادقی نبود و قرار هم نبود، باشد، صحبت اولیه این بود که داستان زندگی من روایت شود ولی من خودم دوست نداشتم که این اتفاق بیفتد چون معتقدم که در درون «رضا صادقی» معمایی است که نباید حل شود.

    وی افزود: سمی که یک هنرمند از اجرا نکردن، مجوز نگرفتن و روی صحنه نرفتن به او تزریق می‌شود خیلی کمتر از سمی است که نزدیکان به او تزریق می‌کنند چون نزدیکان کاملا یک هنرمند را به زانو درمی‌آورند. رضا صادقی در فیلم این بود که نمی‌توانست باید و شاید را بفهماند و بقیه رضا صادقی را به عنوان یک چاه نفت سیار می‌دیدند که از او استخراج کنند و بعد او را رها کنند.

    وی در پاسخ به این سؤال که چرا در فیلم «بی‌خداحافظی» نقش وی خاکستری دیده شد، گفت: بیشتر دوست داشتم یک یادگاری تصویری از خودم داشته باشم و تصمیمی به بازیگری نداشتم و بیشتر به خاطر کسب یک تجربه بود حتی  ۱۰ روز قبل از فیلمبرداری اعلام کردم که من نیستم اما با همکاری پیام دهکردی مدت یک ماه تمرین داشتم تا فقط از دوربین نترسم. من در جایگاه هنری خودم را در آن فضا نمی‌بینم و بازی من در فیلم بی‌خداحافظی فقط به عنوان یک مهمان بودم.

    صادقی در پاسخ به این سؤال که نظرش در خصوص ورود برخی بازیگران به عرصه خوانندگی یا برعکس چیست؟ گفت: دنیای خودم چیزی کم ندارد و پر است. معتقدم در دنیای امروز تجربه کردن خوب است ولی اگر بیش از آن باشد خوب نیست چرا که در مرتبه دوم این کار نقد می‌شویم که دیگر بازیگر نیستیم. اگر سینما تو را بخواهد حتی اگر برای یک لحظه خوب است ولی اگر خودت رفتی و بازیگر شدی عنوان مهمان ناخوانده را تلقی می‌کنی.

    *امیدوارم نخستین فرزندم دختر باشد و نام او را «قصه» بگذارم

     وی با اشاره به نکاتی از زندگی خصوصی خود گفت: من ۴ خواهر همانند فرشته و یک برادر ۱۶ ساله به نام محمد دارم که به عکاسی حرفه‌ای مشغول است.  با همسرم در خارج از کشور آشنا شدم که من را به عنوان رضا صادقی واقعی قبول دارد و ازدواج کردم. باید بگویم ازدواج باعث شد تا آشفته حال نباشم. امیدوارم نخستین فرزندم دختر باشد و نام او را «قصه» بگذارم.

    خواننده آلبوم «مشکی‌پوش» در خصوص «محمدعلی بهمنی» شاعر معاصر کشورمان گفت: استاد بهمنی دارای روح شیشه‌ای،زلال و ماندنی است.

    وی در خصوص ارایه آثار عاشقانه از سوی خوانندگان جوان گفت: در این باره معتقدم که از کارهای پایین می‌توان به  عشق واقعی که خداوند است رسید. به عبارت دیگر باید از جزئیات به کلیات رسید. همین کارهای کوچک کمک می‌کند تا شاکر خداوند باشیم.

    به گزارش فارس، برنامه موسیقی «دستان» به تهیه‌کنندگی «سیدمحمد مناجاتی» و کارگردانی «اسدالله ایمن» و با اجرا و کارشناسی «سید ‌عباس سجادی» جمعه هر هفته‌ ساعت ۲۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود و بازپخش آن شنبه ساعت ۲۱ از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=28629
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *