×
×

مهرماه سال جاری

  • کد نوشته: 2843
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام شهریور ۱۳۸۹
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت موسیقی شهرام ناظری به همراه گروه شوالیه آزاد ایران مهرماه سال جاری در گرگان برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، سرپرست گروه شوالیه آزاد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان زمان اجرای این کنسرت را ۹ و ۸ مهرماه سال جاری در آمفی تئاتر سازمان جهادکشاورزی گلستان اعلام کرد. […]

  • کنسرت موسیقی شهرام ناظری به همراه گروه شوالیه آزاد ایران مهرماه سال جاری در گرگان برگزار می شود.
    به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، سرپرست گروه شوالیه آزاد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان زمان اجرای این کنسرت را ۹ و ۸ مهرماه سال جاری در آمفی تئاتر سازمان جهادکشاورزی گلستان اعلام کرد.

    پژمان طاهری افزود: در این کنسرت ۱۰ نفر از نوازنده های برجسته کشور شرکت دارند که شش نفر از اعضای گروه گلستانی هستند.
    وی اظهار داشت: این برنامه از دو بخش شامل بخش مدرن و تصنیف قدیمی تشکیل شده است که به شیوه نو اجرا می شود.
    وی هدف اجرای این کنسرت در گرگان را ذوق بالای هنری مردم منطقه و  اجرا کردن کارهای انجام نشده گروه برشمرد و گفت: اجرای این کنسرت با استفاده از هنرمندان گرگانی ادای دین به مردم منطقه است.
    سرپرست گروه شوالیه آزاد ایران کمبود امکانات در شهرستانها را از جمله مشکلات فراروی موسیقی برشمرد و گفت: اگر در شهر گرگان یک سالن دو هزار نفری با تمام امکانات لازم شامل نور، صداف صندلی مناسب و .. وجود داشت گروههای موسیقی برای اجرای برنامه استقبال بیشتری می کردند.
    وی بهای بلیط کنسرت شهرام ناظری در گرگان را ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: گیشه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برای تهیه بلیط این برنامه در نظر گرفته شده است.
    https://musiceiranian.ir/?p=2843
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *