×
×

دبیر جشنواره خبر داد

  • کد نوشته: 28320
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • حسن ریاحی دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر گفت: امسال برای نخستین بار بخش جدیدی به‌نام «بیداری اسلامی» در جشنواره‌ قرار داده‌ایم تا جلوه‌های بیشتری از این پدیده را عرضه کنیم.

    دبیر جشنواره خبر داد
  • موسیقی ایرانیان: حسن ریاحی دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر گفت: امسال برای نخستین بار بخش جدیدی به‌نام «بیداری اسلامی» در جشنواره‌ قرار داده‌ایم تا جلوه‌های بیشتری از این پدیده را عرضه کنیم.
    به گزارش ستاد خبری بیست‌وهشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر، حسن ریاحی درباره‌ی این بخش توضیح داد: با فراخوانی که اوایل امسال منتشر کردیم، ۱۱ اثر در قالب آهنگسازی به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شد که قرار است یک اثر از میان آنها به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی شود.
    او با اشاره به اینکه آثار ارسال‌شده از تهران و شهرستان‌ها بوده، افزود: چهار اثر از تهران و هفت اثر از شهرستان‌ها دریافت کرده‌ایم.
    به‌گفته‌ی او یک اثر از کرج، چهار اثر از مشهد، دو اثر از اصفهان و چهار اثر از تهران به بخش «بیداری اسلامی» ارسال شده‌اند و در مراسم اختتامیه از آهنگسازِ قطعه‌ی برتر تقدیر خواهد شد.
    بیست‌وهشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی ۲۵ بهمن ماه تا ۱ اسفندماه در تالارهای وحدت، رودکی،  خانه هنرمندان، پژوهشکده فرهنگ و هنر، ارسباران و برج میلاد برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=28320
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *