×
×

شاه‌آبادی گفت:

  • کد نوشته: 27492
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام دی ۱۳۹۱
  • ۰
  •  معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی سرپرست جدید دفتر موسیقی در هفته آینده خبر داد. حمید شاه‌آبادی به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در آستانه بازنشستگی آقای میرزمانی و کسالت و بیماری ایشان مدتی بود که این بحث مطرح شده بود و قرار است انشاء الله هفته آینده […]

  •  معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی سرپرست جدید دفتر موسیقی در هفته آینده خبر داد.

    حمید شاه‌آبادی به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در آستانه بازنشستگی آقای میرزمانی و کسالت و بیماری ایشان مدتی بود که این بحث مطرح شده بود و قرار است انشاء الله هفته آینده سرپرست جدید دفتر موسیقی را منصوب می‌کنیم تا کارها را به خوبی جلو ببریم و وقفه‌ای در کارهای این دفتر و جشنواره موسیقی فجر پیش نیاید.

    او اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه کارهای دفتر موسیقی در نظم و ثبات لازم اجرا می‌شود و سایر کارهای اجرایی توسط انجمن موسیقی پیگیری و اجرا می‌شود لذا نگرانی در این مورد وجود ندارد و در حوزه جشنواره موسیقی فجر هم، دبیر و دبیر اجرایی کارها را به نحو مطلوب پیگری می‌کند.

    شاه‌آبادی درباره علت طرح استعفای محمد میرزمانی در آستانه جشنواره موسیقی فجر و حساسیت‌های این موضوع گفت: ایشان قبل از سفر به کربلا قرار بود استعفایشان را علنی کنند اما تازه چند روزی که از سفر برگشته‌اند و با طرح این استعفا و انتخاب جدید،کارهای دفتر موسیقی به نحو مطلوبی پیش خواهد رفت.

    معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره کاهش بودجه جشنواره فجر در قیاس با دوره‌های گذشته گفت: دستور وزیر بر تامین اعتبارات ویژه همه جشنواره‌های معاونت امور هنری است لذا اقدامات لازم در این زمینه انجام گرفته و برخی منابع نیز در اختیار ما قرار دارد.

    او اضافه کرد:‌با توجه به بودجه‌ای که در ابتدای سال تدبیر کرده‌ایم این حوزه را تا به امروز مدیریت کرده و هیچ مشکلی نداریم. البته روشن است که فعالیت‌های معاونت امور هنری توام با صرفه‌حویی و مدیریت اقتصادی این فضا صورت می‌گیرد.

    شاه آبادی با اشاره به فعالیت‌های بخش بین‌الملل جشنواره‌های فجر گفت: تمام فعالیت‌های بخش بین‌الملل همچون سال‌های گذشته به طور کامل انجام می‌شود به طوری که امسال در حوزه تئاتر میزبان ۹ اثر نمایشی و دو کار مشترک هستیم و در بخش موسیقی نیز تاکنون حضور ۵ کشور قطعی شده است و با این فضا هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=27492
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *