×
×

سید محمد حسینی عنوان کرد

  • کد نوشته: 27165
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام دی ۱۳۹۱
  • ۰
  •  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این نکته که از موسیقی برای انتقال پیام عاشورا استفاده می‌شود نکته قابل توجهی است و باید آن را حمایت کرد. سید محمد حسینی که در حاشیه‌ی کنسرت حسام الدین سراج با عنوان «وداع» با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت‌وگو می‌کرد،‌ اظهار داشت: هم اکنون در ایام […]

  •  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این نکته که از موسیقی برای انتقال پیام عاشورا استفاده می‌شود نکته قابل توجهی است و باید آن را حمایت کرد.

    سید محمد حسینی که در حاشیه‌ی کنسرت حسام الدین سراج با عنوان «وداع» با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت‌وگو می‌کرد،‌ اظهار داشت: هم اکنون در ایام ماه صفر هستیم و حسام‌الدین سراج نیز برای این ایام یک برنامه موسیقایی تدارک دیده است که می‌تواند بسیار موثر باشد.

    او ادامه داد: اشعار این اجرا از عمان سامانی است و این شاعر یک شخصیت برجسته بوده و اشعار عرفانی زیادی دارد. بنابرین همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند تا برنامه‌ای در این رابطه به نحو احسن اجرا شود.

    حسینی همچنین گفت: پیش از این کمتر دیده می‌شد که در ایام سوگواری چنین برنامه‌هایی اجرا شود. اما اکنون برای مردم جا افتاده است که در مناسبت‌های دینی نیز چنین برنامه‌هایی جا برای اجرا دارند.

    وزیر ارشاد با بیان اینکه چنین برنامه‌هایی پیوندی را بین موسیقی و پیام عاشورا ایجاد می‌کند، اضافه کرد: برنامه‌هایی ازاین دست بسیار قابل توجه بوده و نیاز به حمایت می‌خواهد همین طور این برنامه‌ها باید علاوه بر داخل در خارج از کشور نیز برگزار شده و پیام انقلاب و فرهنگ اصیل ایرانی را به گوش دنیا برساند.

    حسینی یادآور شد: این برنامه‌ها نیاز به تبلیغات گسترده دارد و قطعا مردم علاقه‌مند نیز از این برنامه‌ها حمایت می‌کنند.

    او حمایت از چنین موسیقی‌هایی را اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

    https://musiceiranian.ir/?p=27165
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *