×
×

گفت‌وگو با امیر اشرف آریان‌پور در تلویزیون

  • کد نوشته: 271515
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • برنامه تخصصی موسیقایی «نغمه‌ها»، قرار است با حضور امیر اشرف آریان‌پور (موسیقی‌دان، پژوهشگر، استاد دانشگاه و موسیقی‌شناس) به روی آنتن برود.

    گفت‌وگو با امیر اشرف آریان‌پور در تلویزیون
  • برنامه تخصصی موسیقایی «نغمه‌ها»، قرار است با حضور امیر اشرف آریان‌پور (موسیقی‌دان، پژوهشگر، استاد دانشگاه و موسیقی‌شناس) به روی آنتن برود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»  و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، قسمت جدید برنامه موسیقایی «نغمه‌ها» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری که روز جمعه (۳۱ خرداد ماه) ساعت ۱۶ به روی آنتن می‌رود، به تقدیر و بزرگداشت امیر اشرف آریان‌پور اختصاص یافته است.

    کتاب «موسیقی ایران؛ از انقلاب مشروطیت تا انقلاب جمهوری اسلامی ایران» با پژوهش و نگارش امیر اشرف آریان‌پور، هنرمند و مدرس پیشکسوت موسیقی منتشر شده است و به همین بهانه برنامه موسیقیایی «نغمه‌ها» به سراغ امیر اشرف آریان‌پور موسیقی‌دان، پژوهشگر و استاد دانشگاه رفته است و ضمن تقدیر از این هنرمند به بهانه سال‌ها فعالیت و تحقیق و پژوهش در زمینه موسیقی با وی درباره تألیفاتش و موسیقی به گفتگو پرداخته است.

    امیر اشرف آریان‌پور، از مدرسان، پژوهشگران و مدیران موسیقی در ایران است. وی یکی از نخستین مروجان هنر اپرا در ایران است و سابقه سال‌ها مدیریت در تالار وحدت (رودکی سابق) را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

    آریان‌پور از سال‌های دهه ۲۰ شمسی تاکنون در بطن مهم‌ترین جریان‌ها و رویدادهای هنر موسیقی در ایران قرار داشته است. بر اساس همین سوابق این مدرس پیشکسوت کتاب «موسیقی ایران از انقلاب مشروطیت تا انقلاب جمهوری اسلامی ایران» را به رشته تحریر درآورد.

    «نغمه‌ها» برنامه تخصصی شبکه چهار سیما در حوزه موسیقی است که با هدف معرفی بزرگان عرصه موسیقی تهیه و تولید می‌شود. این برنامه روزهای جمعه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=271515
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *